no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلم دبستان : نحوه بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزم – 27 صفحه



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم دبستان : نحوه بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزم – 27 صفحه
zip
مارس 11, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم دبستان : نحوه بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزم – 27 صفحه


گزارش تخصصی معلم دبستان

گزارش تخصصی معلم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

دیباچه پیرامون قضیه کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

ارائه مستندات پیرامون کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

پیش بینی نتایج در مورد کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

راهکارها پیرامون قضیه کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش وضعیت انضباطی دانش آموزان پايه اول

 گرد آوری شواهد1:

برای اینکه بتوانم درباره پرسشی که مطرح کرده بودم اطلاعات دقیق تری بدست آورم تصمیم گرفتم این موضوع را با همکاران صاحب نظر در این زمینه، در میان بگذارم.

زمینه کار را فراهم کرده و در یک فرصت مناسب موضوع را با همکاران در میان گذاشتم

همکاران عقاید و نظرات مختلفی داشتند. همچنین با دانش نیز گفت و گو کردم ونکات عمده ی حرف های همکاران  ودانش اموزان را یادداشت کردم..

نظر خواهی از همکاران جهت کسب اطلاع از وضعیت رفتاری دانش آموزان درکلاس های دیگر

معاون مدرسه  اظهار داشت که بیش تر دانش آموزان به غیر از ۲یا ۳ نفر از آنها در زنگ تفريح نيز  واکثر صحبت هایشان نیز در خصوص درس ومدرسه نیست ، تعدادی از آن ها کتاب خود را جا گذاشته وسر کلاس حاضر نمی کنند ،حتی بعضی از آن ها کتاب و وسایل خود را در کلاس جا گذاشته  گاهی اوقات تعدادی از آنها را به علت بی انظباطی به دفتر می فرستند و یا جای بعضی از ان ها را عوض می کنندو در مجموع  رفتارآن ها را مخل کلاس وآموزش می دانند.

معلم ورزش :دانش آموزان برای رفتن به حیاط و ورزش کردن بدون نظم از کلاس خارج می شوند و همدیگر را هل می دهند ،وسایل بازی را در انحصار خود قرار می دهند و اجازه نمی دهند دیگران از آن استفاده کنند توپ ها را در جای مخصوص  وسایل ورزشی قرار نمی دهند.

مشاهده وثبت دقیق رفتار دانش آموزان در موقعیت های مختلف از جمله زنگ تفریح و مراسم های صبحگاهی ودر کلاس درس:

در مراسم صبحگاهی نظم وانظباط را رعایت نمی کنند و در صف مشخصی نمی ایستند وبا ایجاد سر وصدا ومزه پرانی مخل اجرای برنامه ها می شوند ودر کلاس تخمه می خورند بی اجازه با یکدیگر صحبت می کنند کتاب و وسایل خود را جا می گذارند و دقت وتوجه آن ها برای یادگیری کم است.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 418



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.