no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

اجراي راه حل با ذكر جزئيات و چگونگي اجرا :

در همان اوايل سال طبق برنامه  ريزي هايي كه حاصل مطالعات اينجانب و بهر ه گيري از پيشنهادات همكاران آموزشگاه  و سند تحول بنيادين آموزش و پرور ش بود برنامه مدوني چيده شد تحت عنوان تشكيل كميته مديريت كيفيت در مدرسه با رهبري مديريت مدرسه كه ضمن استفاده از مشاركت همه دبیران و اوليا و دانش آموزان فرآيند نتايج را مرتبا موردارزيابي قرار داده و از طريق اين رهبري جمعي و تاكيد بر كار گروهي در جهت افزايش كيفيت پرورش دانش آموزان اين آموزشگاه گام برداريم  لذا در جلسات شوراي دبیران و اوليا و مربيان جزئيات اين برنامه به اطلاع ايشان رسيد .

1 – در جلسه ديدار عمومي با اوليا در ابتداي سال تحصيلي پيشنهاد شد كه اولياء دانش آموزان آن ها را در شرکت در فعالیت های پرورشی ترغيب نمايند ، و با استفاده از روش هاي مختلف سعي بر اين داشته باشند كه دانش آموزان شرکت نمایند.

2 – مشاركت بيشتر اوليا با مدرسه :

رابطه خانه و مدرسه همچون رابطه جسم و روح است. هيچ كدام بدون ديگري نمي تواند به اهداف خود برسد و به قولي خانه و مدرسه  دو بال لازم براي پروازند.و بدون ديگري امكان پرواز وجود ندارد. هدف از مشاركت استحكام بخشيدن به روابط بين خانه و مدرسه و تقويت و توسعه فرهنگ مشاركت و ايجاد فضايي مناسب به منظور تبادل افكار ، اطلاعات و تجارب اوليا و مربيان با يكديگر و ارتقاي سطح آگاهي آنان در نظام تعليم تربيت است .

حضور همه جانبه ي اوليا در تصميم گيري هاي آموزشي و اداره ي مدرسه از طريق ارائه فرم هاي نظر سنجي در جلسات ،تبادل نظر و پيشنهادات و …) و اطلاع رساني دقيق و به موقع درباره ي وضعيت تربيتي دانش آموزان در قالب ارتباط مستمر و روزانه ، هفتگي و يا ماهانه به صورت هاي گروهي و فردي ( حضوري،تلفني،مجازي ) كه در جريان طرح در مدرسه اين اهداف محقق مي شد .

3-كلاسهاي آموزش خانواده با حضور اساتيد مجرب و كارآزموده متخصص تشكيل شد و با استقبال گرم اوليا روبرو شد و كلاسها از حالت انفعالي به فعاليت و خود جوش و كار آمدي بالا تبديل شد.

4- حضور کارشناسان و علما در مدرسه جهت ارائه مباحث مربوطه برای دانش آموزان به مناسبتهای مختلف

5-حضور کلیه همکاران مدرسه هنگام نماز برای الگو شدن دانش آموزان در نمازخانه

6-دعوت از تک تک اولیاء برای حضور در مدرسه و بازدید از قسمتهای مربوط به پرورشی از قبیل : نمازخانه ، کتابخانه ، مشاوره ، شورای دانش آموزی و ..

7-برگزاری مسابقات کلاسی و آموزشگاهی در زمینه احکام و مفاهیم نماز

8-برگزاری اردوهای تفریحی و در حاشیه آن

(ص)-دعوت از برگزیدگان مسابقات کشوری حوزه نماز جهت ترغیب دانش آموزان برای یافتن گرایش بسوی موضوع نماز

گرد آوري شواهد 2

جمع آوري اطلاعات به منظور برسي ميزان  تاثير گذاري راه حل اجرا شده :

پس از گذشت چند ماه  شاهد  تغييرات چشمگيري در برنامه هاي   پرورشي مدرسه بوديم  ازجمله اينكه در مصاحبه هايي كه با اوليا داانش آموزان در جلسات آموزش خانواده داشتيم اكثر آنان رضايتمندي خود را از اجراي چنين برنامه هايي ابراز مي نمودند كه اين رضايتمندي آنان  شكل مشاركت  و همكاري هاي داوطلبانه بيشتر به خود مي گرفت زيرا آنها اعلام مي داشتند كه فرزندان ما و حتي خود ما از حالت انفعالي  به حالت فعال  در آمده ايم و به نظر بنده چون اوليا  پس از آشنايي با روش هاي نوين اموزش تحصيلي به فرزندان به اهداف و برنامه هاي طرح نيز يقين پيدا كرده بودند خود را به صورت جزيي مهم از اين برنامه شناخته بودند.

از طرف ديگر دبیران آموزشگاه نيز با مشاهده اثرات شيوه هاي نوين تدريس و همسو شدن همكاري و مشاركت اوليا با اين روشها  علاقه بيشتري به ادامه استفاده از اين روشها نشان دادند فقط به شرطي كه عده ي محدودي از اوليا كه به دلايل مختلف مشغله هاي زندگي در اين زمينه همكاري كافي را از خود نشان نمي دادند و توجيه و تصورآنها بر دوش نهادن همه مسئوليتها برعهده  كادر اجرايي و دبیران مدرسه بود ، به خود آمده و  در اين طرح  مسئوليت خود را به عهده گيرند و مشاركت لازم را نمايند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 117



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.