no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 8 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل لکنت زبان دانش آموزم و مسئولیت پذیر کردن او در کلاس

روش گردآوری اطلاعات (1)

1-    دوستان، هم کلاسی های فاطمه

2-    دیگر همکاران آموزشگاه

3-    مدیر آموزشگاه

4-  بررسی پیشینه، تحقیق همکاران در مورد لکنت زبان در پژوهشکده معلم که تحت عنوان بررسی مقایسه ای روشهای تقلیل لکنت زبان کودکان و نوجوانان   در بین دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نهاوند در سال تحصیلی گذشته

5-    مشاهده رفتار موجود

در جلسه شورای معلمان مورد لکنت زبان فاطمه را در جلسه مطرح نمودم. مدیر محترم گفتند : این مورد در فاطمه باعث افت تحصیلی او خواهد شد و باید فکری به حال این قضیه کنیم.بعد از اظهار نظر مدیر ، یکی از همکاران اظهار داشتند که فاطمه از نظر گرفتاری امید می رود تا حد زیادی تغییر نماید. که همین اظهار نظر ایشان مرا در تصمیم خود مبنی بر اصلاح لکنت فاطمه راسخ تر نمود.

–    آموزگاری دیگر عقیده داشت که باید فاطمه در کلاسهای گفتار درمانی شرکت نماید و اصلاح در کلاس و مدرسه میسر نمی باشد.

تجزیه و تحلیل داده ها

پس از تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی اطلاعات به دست آمده از کلینیک مشاوره ای که فاطمه را مورد بررسی قرار داده بود. علت همه ناراحتی های روحی و روانی از طرف مشاور عنوان شد.

 

راه حل پیشنهادی برای مشکل

1-    مشارکت در کار گروهی- علمی

2-    خودداری از تمسخر و یا خرده گیری در رفتار این نوع کودکان و نوجوانان

3-    تقویت اعتماد به نفس و جلوگیری از قطع صحبت

4-    صبر و تحمل در مشاهده ی اعمال و برقراری آرامش در گفتار آن

5-    تشکیل جلسات با والدین این دانش آموز

6-    آگاهی برنامه ی درمانی و درمانگر با دانش آموز

7-    در مقابل آیینه در تنهایی روزی نیم ساعت صحبت کند

انتخاب راه جدید موقتی

1-  برای اینکه بتوانم فاطمه را از نظر روحی و روانی تقویت نمایم تصمیم گرفتم که ارتباط عاطفی با او داشته باشم فاطمه که در ردیف وسط کلاس بود جدا و در ردیف اول کلاس پیش خودم نشاندم.

2-  تصمیم گرفتم ارتباط بیشتر و تنگاتنگی در محیط مدرسه و خارج از مدرسه ( تلفنی با خانواده اش) داشته باشم و او را مورد حمایت خویش قرار دهم.

چگونگی نظارت بر راه حل جدید

در این مرحله تلاش می کنم از همان آغاز کار بر چگونگی پیشرفت کار به طور روزانه نظارت و دقت داشته باشم. این کار موجب می شود ضمن پیشگیری ، پیش بینی هایی انجام شده در صورت لزوم تغییرات لازم را در عمل به وجود آورم.

1-  با پیشگیری هایی را که در مورد آن کردم دیدم که از نظر لکنت زبانی تحت تاثیر برخوردها و توصیه های مهم من به فاطمه قرار گرفته است و دیدم در رفتار و کلامش نسبت به روزها و ماههای قبل تغییراتی به وجود آمده است و نتیجه گرفتم که اگر این کار را ادامه دهم موثر و مفید خواهد شد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 67



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.