no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاونت پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاونت پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونت پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

دیباچه پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

درک مشکل پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

بررسی بیشتر در رابطه با علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

ارائه مستندات پیرامون علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

پیش بینی نتایج در مورد علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

راهکارها پیرامون قضیه علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

رفرنس و منبع مورد استفاده علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل

تأثير محيط عاطفي كلاس :

علاوه بر عوامل فيزيكي كلاس ، عوامل عاطفي مانند تعويض مكرر برنامه‌ي درسي ،برخورد نامناسب دست اندركاران ستادي مدرسه با دانش‌آموزان ،يكنواخت بودن برنامه‌هاي صبحگاهي  يا عصرگاهي مدرسه بي‌توجهي به خواسته‌هاو انتظارات معقول دانش‌آموزان و….را مي‌توان نام برد كه شرايط و موقعيت را براي بروز رفتارهاي نامطلوب دانش‌آموزان فراهم مي كند.

د)علل مربوط به خانواده:

صاحب نظران روانشناسي تربيتي يكي از مهمترين نهادهاي موثر در تربيت و رفتار آدمي را خانواده مي‌دانند؛زيرا محيط خانواده اولين و با دوام‌ترين عامل در تكوين شخصيت كودكان و نوجوانان مي‌باشد(صفوي1383)عوامل متعدد مي‌تواند در رفتار كودكان و نوجوانان تأثير بگذارد (از جانب خانواده)كه به موارد زير اشاره مي‌كنيم.

  1. فضاي رواني و عاطفي ؛

منظور مجموعه روابط و تعاملات رواني و عاطفي است كه بين اعضاي خانواده وجود داشته باشدو بصورت مستقيم(آموزش‌هاي اخلاقي و…)يا غير مستقيم(همانند سازي و تقليدو…)رفتار فرزندان را تحت تأثير قرار مي‌دهد.

  1. شرايط ناسالم خانوادگي:

شامل مواردي مانند طرد كودك ،تنبيه شديد ، عدم توجه به نيازهاي اساسي كودك ،انتظار نابجا از كودك و… مي‌باشد.

  1. فقدان والدين:

نبود هر يك از والدين ، بويژه مادر چنانچه با كمبود ارضاي نيازهاي طبيعي و اساسي همراه شود اثرات ناگواري در شرايط اجتماعي كودك خواهد گذاشت.

4.عدم ثبات قوانين و معيارهاي اخلاقي:

چنانچه در محيط خانه اصول اخلاقي معيني حكم فرما نباشديااينكه اصول ثابت باشندويابرای كودك تبيين نگردند درايجاد مشكلات رفتاري كودك نقش خواهند داشت .

  1. ترتيب ولادت:

از ديدگاه آلفرد آدلرترتيب ولادت در رفتارهاي افراد نقش دارد آدلر معتقد است جايگاه ويژه فرزندان با تولد فرزند بعدي تهديد مي‌شود و فرزند آخر نگران از دست دادن موقعيت خود نخواهد بود.(اصغري پور1380)اختلافات خانوادگي و بي‌نظمي دار خانواده سبب تأثير نامطلوب در رفتار فرد شده و زمينه‌ي لازم را براي بروز رفتارهاي مخرب فراهم مي‌آورد و به اين ترتيب نظم وانضباط كلاس را به هم مي‌زند .(صفوي)

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونت پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 129



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.