no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی با موضوع تقویت خلاقیت دانش آموزان



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی با موضوع تقویت خلاقیت دانش آموزان
zip
جولای 14, 2021
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی با موضوع تقویت خلاقیت دانش آموزان


گزارش تخصصی تقویت خلاقیت دانش آموزان

گزارش تخصصی سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانمدر دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت خلاقیت در هنر در دانش آموزانم

انتخاب راه حل جديد و موقت

پس از گرد آوري و تهيه اطلاعات به دست آمده از طريق مطالعه كتابها و چند نمونه تحقيق انجام شده و مجلات و پرسش نامه و مصاحبه و نظر خواهي دانش آموزان، همكاران و مشاهده ي تأثير هنر در ساير دروس و… و تبادل تجربه با همكاران، راه حلهاي زير به دست آمد:

  • قرار دادن يك كلاس موضوعي براي نقاشی و رنگ آمیزی به منظور مهم دانستن اين درس
  • چيدمان كلاس به صورت كنفرانسي، دور تا دور كلاس
  • استفاده از آهنگ هاي بدون كلام و گاهي با كلام مورد تأيد آموزش و پرورش كه در كلاس هاي تأمين مدرسی تهران در اختيار مدرسين كشور، قرار گرفته بود
  • براي تنوع دادن به كلاس، نظر خواهي از دانش آموزان درباره علاقه منديشان به شاخه هاي مختلف هنر و انجام آن ها در كلاس و شنيدن پيشنهادات آن ها
  • براي متنوع و اثر بخش بودن كلاس هنر، اجراي حتمي درس نمايش در كلاس با توجه به علاقه اي كه بيشتر دانش آموزان به نمايش و كارهاي نمايشي و گاهي عروسكي دارند
  • استفاده از نرم افزارهاي سمعي و بصري و برنامه ي پاور پوينت در اجراي تدريس بعضي از فعاليت هاي هنري به منظور تنوع دادن به تدریس
  • انجام كارهاي فردي و گروهي در زمان كلاس برای، توجه به تفاوت هاي فردي و توانايي هر كدام از دانش آموزان
  • برگزاري نمايشگاه دائمي در كلاس
  • انتخاب حداقل يك اثر از هر دانش آموز به منظور ایجاد انگیزه بیشتر
  • تشويق فراوان دانش آموزان به انجام فعاليت­ها و درست اجرا كردن آن ها با توجه به توانايي هايشان، برگزاري نمايشگاه در مدرسه و فروش بعضي از آثار دانش آموزان و خريد توسط پرسنل مدرسه و ایجاد شوق در دانش آموزان
  • دعوت از والدين و انجمن مدرسه براي ديدن آثار فرزندان خود و ساير دانش آموزان به منظور آشنايي بيشتر و توجه به ميزان توانايي دانش آموزان در انجام فعاليت هاي هنري.

اجراي طرح جديد و نظارت بر آن

متخصصان و معلمان هنر مي توانند از خلاقيت خود استفاده كنند و روش هايي را براي آموزش بهتر ارائه دهند، نكته مهم در اين روش ها و راهكارها انعطاف پذيري است طوري كه دانش آموز اين انعطاف پذيري را احساس كند، اگر دانش آموز اين برنامه ها را نظير آموزش رياضي و يا ادبيات سخت و خشك بداند قطعاً همكاري لازم را نخواهد داشت( تیموری: 1392، 63).

  1. براي اجراي طرح جديد، ابتدا علي رغم موضوعي نبودن كلاسها در مدرسه فرزانگان يك كلاس اختصاصي براي هنر كه از نور كافي و مطلوبي برخوردار بود انتخاب كرده و از دانش آموزان خواسته شد كه به صورت كنفرانسي و يا نعلي شكل، صندلي هاي خود را مرتب كنند با اين چيدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت كامل ديده و معلم نيز راحت مي توانست براي ديدن آثار و كارهاي آن ها رفت و آمد كند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های 5 نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 512



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.