no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی با موضوع جدول ضرب : آموزگاران پایه سوم ابتدایی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی با موضوع جدول ضرب : آموزگاران پایه سوم ابتدایی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آگوست 14, 2021
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی با موضوع جدول ضرب : آموزگاران پایه سوم ابتدایی


گزارش تخصصی با موضوع جدول ضرب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 38  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

گرد آوری شواهد یک

از آنجا که قبل از شروع به کار کردن یکی از مفاهیم کتاب که در این گزارش تخصصی مفهوم ضرب مد نظر بود می بایست طرز تفکر و نگاه و سطح علمی دانش آموزان در درس ریاضی به طور کلی سنجیده شود دست به اقدامات زیر زدم.

به منظور آگاهی بیش­تر از میزان علاقه­ی دانش­آموزان نسبت به درس ریاضی، دفترچه­ای به نام ثبت فعالیت‌های ریاضی تهیه نموده و هر ورق آن را به دانش­آموزی اختصاص دادم و هنگامی که دانش‌آموزان فعالیت‌های مختلف گروهی و فردی در کلاس انجام می‌دادند، با دقت، رفتار آنان را مشاهده نموده و یادداشت می‌کردم. بعد از دو ماه و چند روز:

با مشاهده­ی فعالیت‌های دانش‌آموزانم در زنگ ریاضی و بررسی یادداشت‌های روزانه­­ پژوهشی خود، چنین دریافتم:دانش‌آموزان برای شرکت در فعالیت‌های گروهی مربوط به درس ریاضی از خود رغبتی نشان نمی‌دادند. در انجام تمرین‌های ریاضی دقّت کافی را نداشتند. در انجام فعالیت‌های عملکردی درس ریاضی، با دوستان خود همکاری نمی کردند. در تمیز نگه­داشتن کتاب ریاضی چندان کوشا نبودند. به وسایل کمک آموزشی هنگام تدریس ریاضی توجه نداشتند.

با بررسی مراجعات مکرر بعضی از اولیای دانش‌آموزان به کلاسم، و گله مندی از فرزندشان در رابطه با درس ریاضی دریافتم:از نتایج آزمون‌های مداد-کاغذی درس یاد شده ناراضی بودند. نسبت به درس ریاضی ابراز بی­علاقه­گی می کردند.انجام تکالیف ریاضی در منزل، با تأخیر و نارضایتی اولیا همراه بود. تکالیف ریاضی با کمک بزرگ­ترهای خود انجام می شد.

با نظر­سنجی از دانش‌آموزان در مورد میزان علاقه­ی آنها نسبت به درس ریاضی دریافتم: نسبت به یادگیری درس ریاضی نگرش مثبتی نداشتند. به نقل از چند تن از دانش‌آموزان زنگ ریاضی خسته کننده بود. هم­چنین با بررسی نتایج حاصل از آزمون ریاضی دریافتم:  آزمون‌های عملکردی را با دقت انجام نمی­دادند. علاقه­ای به انجام آزمون‌های عملکردی نداشتند. نتایج آزمون­های عملکردی چندان رضایت­بخش نبود.

با بررسی کارنامه پیشرفت تحصیلی سال گذشته آن‌ها نیز دریافتم: ارزیابی درس ریاضی در کارنامه پیشرفت تحصیلی سال گذشته برخی از آنان چندان رضایت بخش نبود.

علاوه بر این، با  بررسی پاسخ پرسش­نامه ­ویژه­ی آموزگاران سال گذشته نیز یافته­های زیر به دست آمد: آموزگاران سال گذشته نیز از انجام فعالیت‌های ریاضی برخی ازآنان رضایت چندانی نداشتند.  در سال گذشته نیز بعضی از دانش­آموزان نسبت به یادگیری مفاهیم درس ریاضی رغبتی از خود نشان نمی‌دادند. هم­چنین با بررسی پوشه­کار سال قبل فراگیران هم مشخص شد که برخی از آنان تکالیف و فعالیت‌های خود را با دقت انجام نداده بودند.     شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 1702



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.