no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم  به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم  به کمک راهکار های جذاب و مدرسه محور   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن فرهنگ پژوهشگری و علم آموزی در دانش آموزانم

گردآوری شواهد1  

 مصاحبه با تک تک دانش آموزان کلاس

پس از مشخص کردن مساله و کلاس با تک تک دانش آموزان صحبت کرده و از برنامه مطالعه و پژوهش روزانه آنها مطلّع شدم، چیزی که در این مورد کاملاً مشهود بود و تقریباً بین اکثریت آنان مشترک بود این بود که اغلب حدود 3 تا چهار ساعت عصرها میخوابیدند. برنامه ثابت و مشخصی برای مطالعه نداشتند و اکثراً هنگامی شروع به مطالعه می کردند که افراد خانواده در منزل بودند و تلویزیون هم روشن بود

 مصاحبه یا خانواده ها

با تماس با اولیاء این دانش آموزان و پرس و جو در خصوص میزان مطالعه و ساعت مطالعه، آنان نیز تایید کردند که فرزندانشان اغلب ساعات عصر را می خوابند و هیچ کدام ساعت مشخصی برای مطالعه ندارند و روش درستی را هم برای مطالعه بکار نمی برند و اغلب در جمع افراد خانواده شروع به مطالعه می کنند و در مقابل اعتراض والدین به اینکه چرا در جمع خانواده و سروصدای تلویزیون درس می خوانند، ادعا می کنند که با صدای تلویزیون بهتر می توانند درس بخوانند و بیشتر یاد می گیرند

مصاحبه با دبیران

دبیران بیان می کردند که دانش آموزان علاقه ای به تحقیق و تفحص در فعالیت های پژوهشی ندارند و فقط به مطالعه کتاب های خود و آن هم به میزان بسیار کمتر از آنی که انتظار می رود می پردازند. و وقتی تحقیق و پژوهشی به آنها به عنوان فعالیت کلاسی داده می شود مستقیما از کافینت مطلب را گرفته و بدون مطالعه برای ما می آورند.

با توجه به موارد عنوان شده سعی کردم به چرایی عدم پیشرفت تحصیلی و تبیین منطقی آن و علت اصلی بپردازم که بر اساس الگوی شش پرسش بصورت منظم اشاره شده است:

  1. چرایی؟

دوره دبیرستان دوره بسیارحساسی است و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. و می بایست در این دوره دانش آموزان به اهمیت تحقیق و پژوهش و مطالعه پی ببرند تا زمینه برای مقاطع بالاتر فراهم بیاید.

  1. چگونه؟

نداشتن یک برنامه ریزی درست، شیوه صحیح برای مطالعه و پژوهش، عادت به سبکهای قبلی ، عدم آشنایی با کتب جدید و تواناییهایی که فرد دارد، در کاهش اثرگذاری نوع مطالعه اثر گذار است.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 77



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.