no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی: طرح بازیافت و تشویق دانش آموزان افغانی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی: طرح بازیافت و تشویق دانش آموزان افغانی
zip
اکتبر 3, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی: طرح بازیافت و تشویق دانش آموزان افغانی


دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی

دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

دیباچه پیرامون قضیه تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

درک مشکل پیرامون قضیه  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

بررسی بیشتر در رابطه با تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

ارائه مستندات پیرامون تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

پیش بینی نتایج در مورد تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

راهکارها پیرامون قضیه تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق  و ترغیب دانش آموزان افغانی به اجرای طرح مدیریت بازیافتها

ارائه اطلاعات( شواهد يك):

گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.

بنا بر این در این قسمت تصمیم گرفتم با دیگر همکاران ،دانش آموزان و اولیای آنها مصاحبه هایی داشته باشم.همچنین پرسشنامه ای تهیه نمودم و آن را در اختیار تنی چند از اولیا و همکاران قرار دادم تا از نظرات آنها استفاده نمایم. خودم نیز به جستجو در بین کتاب های مرجع و همچنین مقالات و گزارشات علوم تربیتی و مدیریت آموزشی پرداختم تا با ارائه راهکار های مناسب طرح بازیافت را در دانش آموزان اجرا نمایم. بنا بر این در جلساتی دست به اقدامات زیر زده شد.

– تشکیل شورا با معلمان جهت توجیه طرح مذکور

– توجیه دانش آموزان در ارتباط با طرح مذکور

– تهیه دفاتر توسط مدیرودانش آموزان جهت طرح مذکور

– طراحی سؤالاتی پیشنهادی در این زمینه وطرح یک سؤال دریک هفته

– نوشتن پیام هایی ازلابه لای ایده های ما ( بهترین ایده ها ) ونصب بردیوار آموزشگاه جهت اطلاع دانش آموزان پایه های دیگر.

– برپایی نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش آموزان با استفاده ازمواد دورریختنی

یافته های تحقیق

بخشي از زباله هاي شهري را زباله هاي مدارس تشكيل مي دهند. توجه به زباله هاي مدارس و بازيافت مواد از اين نوع زباله علاوه بر بعد اقتصادي و زيست محيطي، از نكته نظر ايجاد حس مسئوليت و روحيه صرف جويي در دانش آموزان، ايجاد نگرش مثبت نسبت به كاربرد زباله و ايجاد انگيزه جهت پاكسازي محيط حائز اهميت است. از اجزاء زباله هاي مدارس، كاغذ باطله و پسمانده هاي غذايي سهم قابل توجهي را دارا بوده و از نكته نظر بازيافت مورد توجه قرار گرفته اند.دانش آموزان امروز، مردان و زنان سازندگي فردا هستند. تعليم و تربيت آنها روشنگر چراغ هاي تاريك آينده است. محصلان جمعيت كثيري از كشور را شامل مي شوند كه اگر ياري كنند، سهم بسزايي در جمع آوري و بازيافت زباله هاي كشور ايجاد مي كنند.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 177



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.