no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه داستان نویسی نگارش شده برای جشنواره پرسش مهر 97



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه داستان نویسی نگارش شده برای جشنواره پرسش مهر 97
امتیاز 2.67 ( 3 رای )
zip
نوامبر 13, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه داستان نویسی نگارش شده برای جشنواره پرسش مهر 97


داستان نویسی پرسش مهر 97

این مجموعه داستان نویسی توسط دپارتمان پرسش مهر سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران زمیـــــــــــــن آماده شده و برای اولین بار در 22 آبانماه 97 برای دانلود در سرور سایت بارگذاری شده است. هر گونه کپی برداری از آن و فروش به غیر شرعا و قانونا مجاز نمیباشد.

این داستان در 8 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش میباشد . برای استفاده و ارائه آن لازم است اطلاعات شخصی خودتان و اطلاعات محیطی مانند نام مدرسه , نام معلم و شخصیت های مورد استفاده در داستان را وارد نمایید . حتی توصیه میشود برای واقعی تر شدن فضای داستان بند هایی را اضافه کرده و اقدام به توصیف شخصی فضای خانواده خود اععم از نام و شغل پدر و مادر هم بکنید.

نام داستان : مهارت های رویایی

نام نویسنده: .………….

نگارش شده برای جشنواره پرسش مهر 97

 بخش هایی از داستان نویسی برای جشنواره پرسش مهر 97

امروز اول مهر است , اشتیاق تمام وجودم را گرفته است که میتوانم باز هم دوستانم را ببینم . صبح زود با عجله صبحانه ام را خوردم و به همراه مادرم به سمت مدرسه حرکت کردم.

طبق معمول شور و شوق و سروصدای زیادی حیات مدرسه مان را پر کرده بود . وقتی دوستانم ………. و ………. را دیدم با همدیگر شروع کردیم به مرور خاطرات گذشته , سربه سر هم گذاشتن و اتفاقاتی که در تابستان برایمان افتاده بود.

روز اول مدرسه امسال هم جذابیت خاص خودش را برای من داشت . در اواخر وقت هنگام تعطیل شدن معلممان گفت بچه ها میدونید سوال امسال پرسش مهر چیست؟

هیچ کس جوابی نداشت و چندتایی از بچه اصلا نمیدونستند پرسش مهر چیه .

خانم/آقا ……………. معلم گفت رئیس جمهور امسال پرسش زیر را مطرح کردند .

سال قبل چه مهارت هایی را آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید؟

راستش من کمی اطلاعات داشتم که پرسش مهر چیه ولی به نظرم سوال سختی بود. قرار شد تا پایان مهر هر کدام داستان یا مقاله ای در این باره آماده کنیم.

بالاخره روز اول مهر تمام شد . وقتی به دم در حیاط مدرسه نگاه کردم مادرم را دیدم که اومده دنبالم . به خانه که رسیدم پدرم جویای اتفاقات مدرسه شد. بصورت کلی جوابش را دادم ولی هنوز فکر درگیر سوالی بود که به عنوان پرسش مهر دقیقا من را هدف گرفته بود . احساس میکردم من فقط دانش آموز خوبی هستم و فقط بلدم با کتاب هایم ارتباط برقرار کنم و نمیتوانم احساساتم را به دیگران بیان کنم .

احساس نداشتن مهارت و توانایی برقرار کردن روابط عادی با همسالان و بخصوص بزرگتر ها را همواره با خودم داشتم.

اما نه من یک سلاح مخفی برای خودم ساخته بودم.

رویا پردازی سلاحی بود که وقتی از توانایی های خودم در واقعیت ناامید میشدم به آن پناه میبردم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

دانلود داستان

این داستان نگارش شده برای جشنواره پرسش مهر 97 از زبان دانش آموزان با رعایت کلیه تکنیک های داستان نویسی در 8 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش را همینک میتوانید با کلیک روی دکمه زیر خریداری کرده و دانلود نمایید.

بازدیدها: 658



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.