no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 21 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخواني

مرحله سوم: ارزشیابی و نظارت برآن

الف)شرح و توضیح تغییرات ایجادشده و وضعیت مطلوب

در این بخش از نظر همکاران، مدیر مدرسه، اولیای دانش آموزان و خوددانش آموزان استفاده کردم. همچنین رفتار و آثار دانش آموزان را مورد بررسی و مشاهده قرار دادم. همکاران، مدیر مدرسه ، اولیا و دانش آموزان به تغییرات ایجاد شده در دانش آموزان اقرار می کردند. در دانش آموزان، تغییرات قابل ملاحظه ای از نظر روحی و روانی ایجاد شده بود. دانش آموزان فعالیتها را با انگیزه بالا و رعایت اصول انجام می دادند. از فعایتهایی که نیازمند پژوهش و مطالعه و تحقیق بود استقبال می کردند و از طرفی دیگر به خرید کتاب اهمیت زیادی می دادند .

ب)شواهد2

مشاهدات نشان می داد که دانش آموزان با انگیزه بالایی فعالیتهای مطالعه و كتابخواني را انجام می دهند. اولیای دانش آموزان ابراز رضایت و خوشحالی می کردند که فرزندانشان به مطالعه و انجام فعالیتها علاقه مند شده اند. همچنین اقرار می کردند که فرزندانشان نسبت به سال پیش از تمرکز بیشتری برخوردارند و نیز زمان اندکی را صرف بازی های رایانه ای و ویدئویی می کنند. دانش آموزان در سخن گفتن و برخورد با مسایل، دقت و حساسیت قابل توجهی داشتند. فعالیتهایی که دانش آموزان برای دروس مختلف انجام می دادند با رعایت اصول و منظم بودند. دانش آموزان آنچه را که می نوشتند می فهمیدند و در مورد آن سخن می گفتند. در نقد و بررسی آثار و مباحث کلاسی شرکت فعال داشتند و قواعد نقد و فعالیت های گروهی را رعایت می کردند. دانش آموزان، احساس کفایت بیشتری در خود داشتند. تمرکز، توجه، پشتکار، علاقه و هشیاری آنها افزایش یافته بود.

نتیجه گیری و پیشنهادات (ارائه گزارش نهایی)

اهمیت و جایگاه پژوهش و تحقیق بر همگان، روشن و آشکار است. در آیات و روایات اسلامی نیز ،  بارها و به انحای مختلف به ارزش و اهمیت مطالعه، تفکر و تحقیق اشاره شده است. تاریخ نشان می دهد که تحول و پیشرفتی در زمینه های مختلف عملی و دینی مرهون افراد فاضل ، دانشمند ، اهل تحقیق و پژوهش بوده است که زندگی گرانبهای خود را در این راه علم و دانش بذل و ایثار کرده اند. و اکنون که علم و دانش با سرعت فوق العاده ای در پیشرفت و تحول است نیاز به افراد اهل پژوهش و مطالعه، ضرورت بیشتری یافته است.  از طرفی دیگر ، بهترین دوره برای آموزش مهارتهای مطالعه و پژوهش ، دوره ابتدایی است. برای تربیت دانشمندان و اندیشمندان آینده باید از همان مقطع ابتدایی، روحیه تحقیق و مطالعه را در دانش آموزان شعله ور ساخت. این مهم نیازمند شرایط و اقداماتی است که از جمله آنها می توان به آشنایی معلمان با روش های پژوهش و مطالعه و با روش های نوین تدریس، همکاری و همدلی معلمان عزیز با یکدیگر در مدرسه، آگاه سازی و آموزش اولیای دانش آموزان، ایجاد و تهیه کتابخانه و کتابهای مناسب و فراهم کردن فضای لازم و مناسب برای مطالعه در مدرسه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اهمیت دادن به آن ، تشویق دانش آموزان برای انجام پژوهش و مطالعه به انحای مختلف و… اشاره کرد. در این تحقیق ساده ای که انجام دادم متوجه اشتیاق و استعداد فوق العاده دانش آموزان به مساله تحقیق و مطالعه شدم. بنده متوجه شدم، اگر دانش آموزان در انجام تحقیق و مطالعه، کوتاهی می کنند دلیل بر ناتوانی آنها در این زمینه نیست، بلکه علت آن اهمیت ندادن معلمان و والدین به این مساله است. از اینکه دانش آموزان می توانستند با رعایت روش ها و اصول تحقیق و مطالعه، فعالیتها و تکالیف خود را به زیبایی انجام دهند لذت می بردم و آنها نیز از این روند خرسند بودند. دیدگاه و بینش آنها و درنتیجه گفتار و رفتار آنها نیز تغییر قابل ملاحظه ای کرده بود. دانش آموزان در سخن گفتن ، تفکر و اندیشه می کردند و به مسایل پیرامون با نگاهی موشکافانه و تیزبینانه می نگریستند.

شما عزیزان می توانید گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 224



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.