گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12 صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
دیباچه پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
درک مشکل پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
بررسی بیشتر در رابطه با تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
ارائه مستندات پیرامون تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
پیش بینی نتایج در مورد تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
راهکارها پیرامون قضیه تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم
تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد (1)
پس از بررسی نظرات اولیا و همکاران به این نتیجه رسیدم در درس انشا موانع زیادی وجود دارد که برخی از آنها عبارتست از:
1- ضعف فرهنگ مطالعه
2- جایگاه نداشتن فرهنگ انتقاد و رواج فرهنگ تملق
3- فرهنگ جرات نداشتن واتکا به خانواده برای ابراز ایده ها و آرام و هجوم به مسائل و برآورد راه حل و ارائه آن ها
4- عدم وجود تشویق کارساز و مناسب
5- ارزش نگذاشتن به نوشته های ابتدایی
6- ملموس نبودن موضوعات و مسائل مورد بحث و تکراری بودن آنها
7- همکاری نامناسب خانواده ها
8- عدم وجود ارزیابی دقیق از درس انشا
9- ذاتی و ارثی پنداشتن امر خلاقیت و ابداع
10-مشخص نبودن جایگاه درس انشا در برنامه ی درسی به صورت اعتقادی و سهل الوصول بودن و در اختیار گرفتن آموزش آن و نیز زمان آن برای تکمیل دروس دیگر
برای جذاب بودن درس انشا و تشویق دانش آموزان به خوب نوشتن و شکوفا کردن استعداد نوشتن آنها و اینکه بتوانند بهترین واژه ها را در جمله های مناسب قرار دهند تا متنی روان و زیبا از نظر ساختار زبانی درست نموده باشند. فعالیتهای ذیل را در سر کلاس انشا به اجرا در آوردم:
انواع انشا:توصیفی-تخیلی-تصویری(لوحه-کارت)-خلاصه نویسی-مقاله نویسی-گزارش-خاطره نویسی-تحقیق-داستان نویسی(کامل کردن داستان تا نیمه گفته شده-کامل تعریف کردن داستان ونوشتن داستان به صورت اول شخص توسط دانش آموز :یعنی دانش آموز خودرا به جای شخصیت اصلی قرار دهد-گفتن موضوع وهدف کلی وساختن داستان)
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
بازدیدها: 27
دیدگاه ها