no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

دیباچه پیرامون قضیه  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

درک مشکل پیرامون قضیه   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

بررسی بیشتر در رابطه با  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

ارائه مستندات پیرامون  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

پیش بینی نتایج در مورد  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

راهکارها پیرامون قضیه  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

رفرنس و منبع مورد استفاده  تقویت مهارت نوشتن در دانش آموزان پایه ی دوم

تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد (1)

پس از بررسی نظرات اولیا و همکاران به این نتیجه رسیدم در درس انشا موانع زیادی وجود دارد که برخی از آنها عبارتست از:

 1-  ضعف فرهنگ مطالعه

2-  جایگاه نداشتن فرهنگ انتقاد و رواج فرهنگ تملق

 3-   فرهنگ جرات نداشتن واتکا به خانواده برای ابراز ایده ها و آرام و هجوم به مسائل و برآورد راه حل و ارائه آن ها

 4-    عدم وجود تشویق کارساز و مناسب

 5-    ارزش نگذاشتن به نوشته های ابتدایی

 6-    ملموس نبودن موضوعات و مسائل مورد بحث و تکراری بودن آنها

 7-    همکاری نامناسب خانواده ها

 8-    عدم وجود ارزیابی دقیق از درس انشا

  9-    ذاتی و ارثی پنداشتن امر خلاقیت و ابداع

 10-مشخص نبودن جایگاه درس انشا در برنامه ی درسی به صورت اعتقادی و سهل الوصول بودن و در اختیار گرفتن آموزش آن و نیز زمان آن برای تکمیل دروس دیگر

 چگونگی انجام کار

برای جذاب بودن درس انشا و تشویق دانش آموزان به خوب نوشتن و شکوفا کردن استعداد نوشتن آنها و اینکه بتوانند بهترین واژه ها را در جمله های مناسب قرار دهند تا متنی روان و زیبا از نظر ساختار زبانی درست نموده باشند. فعالیتهای ذیل را در سر کلاس انشا به اجرا در آوردم:

انواع انشا:توصیفی-تخیلی-تصویری(لوحه-کارت)-خلاصه نویسی-مقاله نویسی-گزارش-خاطره نویسی-تحقیق-داستان نویسی(کامل کردن  داستان تا نیمه گفته شده-کامل تعریف کردن داستان ونوشتن داستان به صورت اول شخص توسط دانش آموز :یعنی دانش آموز خودرا به جای شخصیت اصلی قرار دهد-گفتن موضوع وهدف کلی وساختن داستان)

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 27



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.