no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 11, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 38  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

   مراحل اجراى روش نمايشى 

روش نمايشى بر مشاهده و ديدن استوار است روش نمايشى شايد اولين روشى باشد که بشر بکار برده است. روش نمايشى از چهار مرحله تشکيل شده است:

    مرحلهٔ آمادگى 

در اين مرحله، معلم بايد هدف از تدريس را دقيقاً مشخص کند و وسايل کار را قبل از اجراى نمايش در کلاس آماده نمايد. او بايد حداقل چندبار قبل از شروع تدريس، وسيله مورد نمايش را بازبينى و با آن تمرين کند تا مطمئن شود که وسيله موردنظر صحيح و سالم است و او آمادگى کار کردن با آن را دارد. بدترين ضربه روانى زمانى به معلم وارد مى‌شود که وسيله مورد نمايش در کلاس کار نکند يا معلم نتواند بدرستى آن را بکار گيرد.

    مرحلهٔ توضيح 

قبل از تدريس، معلم بايد هدف‌هاى تعيين شده را به روشنى براى شاگردان توضيح دهد و سپس دقيقاً به توضيح آنچه شاگردان بايد در حين يا پس از نمايش انجام دهند بپردازد، نحوه و علت انجام دادن عمل را توضيح دهد و وسايلى را که ممکن است در ضمن عمل با آن برخورد کند تشريح کند. البته نکات مهم و اساسى بيشتر بايد مورد تأکيد باشد و در ضمن، سؤالاتى که معلم انتظار دارد شاگردان در پايان تدريس پاسخ دهند مطرح شود تا موجب جلب‌توجه شاگردان به نمايش گردد.

    مرحلهٔ نمايش 

در اين مرحله، معلم بايد عمليات ضرورى را که به کسب مهارت منجر مى‌شود به شاگردان نشان دهد. او همچنين بايد روش صحيح کار و مراحل آن را نمايش دهد، اگر چه عده‌اى از معلمان و مربيان در هنگام اجرا، مرحله توضيح و مرحله نمايش دادن را در هم ادغام مى‌کنند؛ يعنى هنگام نمايش به توضيح و تشريح آن وسيله مى‌پردازند.

    مرحلهٔ آزمايش و سنجش 

پس از اتمام تدريس، بايد چند تن از فراگيران و در صورت امکان، همهٔ آنها عمل را تکرار کنند تا بدين‌ وسيله هم معلم بازخورد تدريس خود را دريافت کند و هم براى شاگردان نکته ابهامى باقى نماند. اين عمل بايد در حضور معلم انجام گيرد؛ زيرا در غياب معلم ممکن است شاگردان اشتباه عمل کنند و در نتيجه، يادگيرى مجدد و صحيح با اشکال مواجه شود؛ زيرا در صورت ايجاد يادگيرى غلط، ابتدا بايد يادگيرى غلط را از بين برد و سپس يادگيرى صحيح را جايگزين آن کرد. بعد از انجام گرفتن عمل توسط شاگردان، معلم بايد سؤالات کتبى يا شفاهى خود را مطرح کند؛ زيرا سؤالات موجب تقويت يادگيرى و تثبيت آن مى‌شود.

    محاسن و محدوديت‌هاى روش نمايشى 

يکى از محاسن اين روش به کارگيرى اشياء حقيقى و واقعى است. اگر در هنگام تدريس، شيء يا وسيلهٔ مورد نظر در دسترس نباشد يا دسترسى به آن مشکل باشد، مى‌توان از نمونه آن استفاده کرد؛ مثلاً اگر بخواهيم جنس طبقات مختلف کوهى را از نزديک به شاگردان نشان دهيم، مى‌توانيم نمونهٔ کوچکى از سنگ‌هاى طبقات مختلف آن کوه را به کلاس بياوريم و از نزديک به مطالعه آن بپردازيم.    شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 33



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.