no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
ژانویه 30, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ایجاد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ایجاد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 16 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاونان پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاونان پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونان پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

دیباچه پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

درک مشکل پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

بررسی بیشتر در رابطه با قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

ارائه مستندات پیرامون قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

پیش بینی نتایج در مورد قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

راهکارها پیرامون قضیه قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

رفرنس و منبع مورد استفاده قرائت خانه ویژه مطالعه ، طرحی نو در تعلیم و تربیت نسل جوان

چکیده

مدرسه از مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى، آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحى و معنوى و جسمانى آنان بر اساس اهداف مصوب دوره هاى تحصیلى و برابر ضوابط و دستورالعمل هاى وزارت آموزش و پرورش تأسیس و اداره می شود. از آن جا که مستندسازی تجربیات مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران تربیتی، معلمان و مدیران مدارس و استفاده از یافته ها و تجارب برتر در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان از جمله اهداف آموزش و پرورش کشور محسوب می گردد، در این نوشتار به صورت مختصر یکی از طرح های آموزشی  تربیتی که در مدرسه ما و با عنوان قرائت خانه ایجاد گردیده، مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا به تعاریف و تحلیل هایی در مورد مطالعه و روش های صحیح آن و سپس در مورد اجرای طرح و اهداف آموزشی و تربیتی آن پرداخته شده است. در پایان نیز نتیجه گیری و پیشنهادها ارائه می گردد.

مقدمه

دستگاه آموزش و پرورش در هر کشوری جزو دستگاه های توسعه آفرین و تسهیل کننده مسیر تحول می باشد. در واقع بنیادی ترین مجموعه در بین عناصر یک نظام را دستگاه تعلیم و تربیت آن تشکیل می دهد. در بین عناصر و مولفه های تاثیرگذار آموزشی و پرورشی در نظام های مختلف، مدارس، مدیران، معلمان و مربیان برجسته ترین و ذی نفوذترین عناصر می باشند و این خصیصه نیز به تعاملات و کارکردهای پیدا و پنهان دستگاه های تعلیم و تربیتی وابسته است. مدارس دارای قدرت های چهارگانه ای هستند که هر یک از این قدرت ها به تنهایی و یا ترکیبی از آن ها حالات و درجات متفاوتی از تربیت را رقم می زند. این قدرت ها عبارتند از: علمی، تجربیات و تجارب، شخصیتی، حقوقی و اجتماعی. اگرمدیران و مربیان مدارس از این قدرت های چهارگانه بهره کافی داشته باشند و موقعیت های یادگیری و الگوپذیری را به گونه ی شایسته ای تدارک نمایند، این امید می رود که برای توجه و عنایت دانش آموزان، بستری مناسب فراهم آید. خواندن و مطالعه، بخصوص در مورد کتاب های درسی و کمک درسی برای حق « ، دانش آموزان، مهم و اساسی است. اهمیت مطالعه تا جایی است که سازمان ملل را جزو حقوق افراد به حساب آورده است. وجود سازمان های دولتی و » خواندن غیردولتی 1 برای ترویج مطالعه در جهان و تجهیز کتابخانه ها* اعم از آموزشگاهی و عمومی * و اهدای بسته های آموزشی جذاب و غنی از سوی دولت ها به دانش آموزان، بیانگر اهمیت قائل شدن برای این امر است .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونان پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 225



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.