no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
آگوست 25, 2019
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان با توجه به درس کار و فناوری و هنر

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان با توجه به درس کار و فناوری و هنر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 42 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده شناسایی خلاقیت و توانمندی های فردی  دانش آموزان

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن

با تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از منابع تحقیقاتی و اساتید تا حدودی زیادی موانع خلاقیت و عوامل موثر در پرورش خلاقیت دانش آموزان و راه های آن مشخص شد . حال می بایست با توجه به نتایج بدست آمده راه حلی را ارائه می نمودم تا از این طریق بتوانم به هدف مورد نظر دست یابم بنابراین از طریق همفکری و تبادل نظر با همکاران تصمیم گرفتیم برنامه ای تهیه نماییم که دانش آموزان را به خواسته های مورد نظر برساند.

گامهای که در این جهت برداشته شد عبارتند از:

گام اول : خانواده و اولیا ء

بر اساس نتایج بدست آمده خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیت دارد . اگر خانواده فرصت های لازم را برای سوال کردن، کنجکاوی و کشف محیط به دانش آموزان بدهد زمینه رشد خلاقیت فراهم می شود . به همین دلیل اولین گام را در این جهت برداشتیم. دبیر علاقمند در هر پایه والدین دانش آموزان خود را دعوت کرده و برنامه های که برای رشد خلاقیت دانش آموزان لازم بود به مرحله اجرا بگذارد را به اطلاع آنها رسانده همچنین دو مورد از کلاسهای آموزش خانواده مدرسه را به آموزش و پرورش خلاقیت دانش آموزان و دانش آموزان پرداخته و اطلاعات لازم توسط مدرسین آموزش خانواده به اطلاع اولیا ء رسانده شد.در آن جلسات آزمونی تهیه کردیم که به آنها کمک می کرد تا بدانند محیط منزل فرزندانشان تا چه حد از انگیزه درونی و خلاقیت فرزنداشان حمایت می کند . که هر اولیاء به سوالات پاسخ می داد . پاسخ تمام سوالات به صورت درست و نادرست بود . پس از پایان آزمون پاسخی سوالات را برای اولیا نوشتم که این نشان دهنده این بود . اگر پاسخ های اولیا ء  با پاسخ های ما مطابقت داشته باشد. .مطمئنا محیط اولیا از خلاقیت دانش آموزان حمایت می کرد . و پاسخ های که متفاوت بود نشان دهنده زمینه های برای تلاش در جهت بهبود محیط می باشد.

  • فرزندمان در منزل باید آرام باشد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم که خلاق باشد.
  • فرزندمان دلایل قوانینی را که در منزل وجود دارد می داند.
  • فرزندمان برای انجام دادن کار خوب تحت فشار زیادی است..
  • در کارها آزادی عمل دارد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم تا خود درباره موضوعات و مسائل نتیجه گیری کند.
  • در منزل رقابت زیادی وجود دارد.
  • از ایده های فرزندمان در تصمیم گیری مهم استفاده می شود.
  • کارها را اغلب برای رضایت ما انجام می دهد .

10- دوست داریم فرزندمان کارها را به طریق خلاق انجام دهد .

11- در منزل فرزندمان به خاطر ارتکاب اشتباه تنبیه می کنیم .

12- مهمترین چیز در منزل بهترین بودن است .

13- تغییرات در منزل ما مورد توجه واقع نمی شود .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 27573



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.