no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 11, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان به دانش آموز جهت ارتباط با جامعه

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان به دانش آموز جهت ارتباط با جامعه   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

دیباچه پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

درک مشکل پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بررسی بیشتر در رابطه با کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

ارائه مستندات پیرامون کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

پیش بینی نتایج در مورد کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

راهکارها پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

چگونگی اجرای تغییر پیشنهادی

بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از وضعیت این دانش آموز برای معالجه آن مدتها ذهن مرا به خود مشغول می کرد که با این دانش آموز چگونه رفتار نمایم تا بتوانم تا حدودی در اختلالات تکلمی آن موثر باشم و بتوانم با آن ارتباط عاطفی برقرار نمایم و تغییراتی در بین این دانش آموز به وجود آورم و با توجه به موارد یاد شده در لکنت زبان و جنبه های مختلف آن مورد های زیر را در این پژوهش انتخاب نمودم چون احساس می کردم با این کارها و شناخت روحیه ی این دانش آموز می توانم اعتماد به نفس وی را بیشتر کنم.

1-    تشویق

2-    مسئولیت پذیری

3-    ارتباط عاطفی با کودکان و نوجوانان

برای اینکه حس مسئولیت را در آن تقویت نمایم و بتواند یا اولیای مدرسه رابطه ی کلامی داشته باشد و آن را به عنوان عضوی از جامعه احساس مسئولیت پرورش نمایم وی را به عنوان مبصر در کلاس معرفی کردم و تکالیف دانش آموزان را گروه بندی کرده و بیشترین تکالیف را به این دانش آموز داده تا از این طریق بتوانم از هیجانات روحی و استرس آن بکاهم و بتواند اختلال گفتاریش را کم کند.

انتخاب راه جدید موقتی

1-  برای اینکه بتوانم محمد جواد را از نظر روحی و روانی تقویت نمایم تصمیم گرفتم که ارتباط عاطفی با او داشته باشم محمد جواد که در ردیف وسط کلاس بود جدا و در ردیف اول کلاس پیش خودم نشاندم.

2-  تصمیم گرفتم ارتباط بیشتر و تنگاتنگی در محیط مدرسه و خارج از مدرسه ( تلفنی با خانواده اش) داشته باشم و او را مورد حمایت خویش قرار دهم.

چگونگی نظارت بر راه حل جدید

در این مرحله تلاش می کنم از همان آغاز کار بر چگونگی پیشرفت کار به طور روزانه نظارت و دقت داشته باشم. این کار موجب می شود ضمن پیشگیری ، پیش بینی هایی انجام شده در صورت لزوم تغییرات لازم را در عمل به وجود آورم.

1-  با پیشگیری هایی را که در مورد آن کردم دیدم که از نظر لکنت زبانی تحت تاثیر برخوردها و توصیه های مهم من به محمد جواد قرار گرفته است و دیدم در رفتار و کلامش نسبت به روزها و ماههای قبل تغییراتی به وجود آمده است و نتیجه گرفتم که اگر این کار را ادامه دهم موثر و مفید خواهد شد.

2-  از گوشه گیری ، هیجانات روحی و استرس آن کم شده و خود را در حضور جمع نشان می دهد. این شادی و نشاط را در چهره و برخوردها و علاقمندی به کلاس و درس مشاهده نمودم.

3-  از همکاران خویش در این مورد سوالاتی پرسیدم که گفتند نسبت به وضعیت قبلی بهتر شده ، واز این وضعیت خیلی راضی بودند.

4-    محمد جواد را در فعالیتهای گروهی شرکت دادم و مسئولیتهایی را به او سپردم

5-    از تحقیر کردن، توسط دانش آموزان دیگر جلوگیری کردم

6-    در فعالیتهای درسی ، محمد جواد را به عنوان سر گروه مورد تشویق قرار دادم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 24



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.