no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکلات دو دانش آموز لازم التوجه که اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن داشتند

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکلات دو دانش آموز لازم التوجه که اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن داشتند  در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

دیباچه پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

درک مشکل پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بررسی بیشتر در رابطه با  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

ارائه مستندات پیرامون  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

پیش بینی نتایج در مورد  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

راهکارها پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

رفرنس و منبع مورد استفاده  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل  پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به علی و مهدی

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي علی و مهدی   در مدرسه

– علی و مهدی  را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به علی و مهدی   نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و علی و مهدی  نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد علی و مهدی  و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در علی و مهدی  راه حل های مناسبی بیابم و روزانه 20 -15 دقیقه در کلاس با علی و مهدی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

1- برای تقویت توالی حافظه دیداری علی و مهدی  با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

2- تقویت حافظه دیداری علی و مهدی  در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

3- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 44



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.