no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش مدرسه

گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش مدرسه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

دیباچه پیرامون قضیه ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

درک مشکل پیرامون قضیه  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

بررسی بیشتر در رابطه با ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

ارائه مستندات پیرامون ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

پیش بینی نتایج در مورد ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

راهکارها پیرامون قضیه ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

رفرنس و منبع مورد استفاده ارتباط کیفی سایت اینترنتی مدرسه در خدمت آموزش و پرورش

یافته های تحقیق :

اینترنت تا کنون تاثیر بسیار عمیقی بر جوامع امروزی گذاشته است. تاثیری معادل اختراع ماشین و تلفن و … بر زندگی روزانه انسانها گذاشت.

اینترنت دارای دو مولفه اصلی است ؛ میزان اطلاعات در دسترس و دوم سرعت انتقال این اطلاعات.

در طول تاریخ ، اطلاعات همواره یک ابزار بسیار قدرتمند برای جهت دهی به اجتماع و همچنین معرفی جامعه است. در دوران باستان ، تنها روحانیون و ثروتمندان به اسناد مکتوب دسترسی داشتند. با اختراع ماشین چاپ امکان گسترش دانش و اطلاعات جمع آوری شده به افراد بیشتری فراهم شد که از تاثیر انتشار این اطلاعات و علوم در تغییر جوامع از کشاورزی به صنعتی نمی توان چشم پوشید.

در حال حاضر با ظهور کامپیوتر و اینترنت ، تغییر جهت به سوی جامعه اطلاعاتی با تاکید بیشتری بر جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات و درک مطالب رخ داده است.

اما متاسفانه مدارس ما در آماده سازی جوانان برای موقعیت های کاری کامپیوتر محور ، عقب مانده است. به طوری که کارشناسان قادر به پیش بینی وضعیت تقاضای کار در 10 سال آینده نمی باشند. اینترنت یک فرصت عالی و یک چالش واقعی برای آموزش و پرورش ما ایجاد کرده است.

و البته از طرفی هم به صورت یک منبع جامع اطلاعاتی و جهانی به صورت یکسان در دسترس دانش آموزان و کارکنان آموزشی می باشد. همه ی اینها موجب تمرکز نیاز آموزش و پرورش در استفاده رسمی از اینترنت شده است.

امروزه باید مسائلی چون استفاده صحیح و ایمن ، رعایت آداب و قوانین کپی رایت و عدم سرقت ادبی و کسب مهارت ارزیابی سایت ها را همچون مسائل درسی به دانش آموزان و دانشجویان آموخت.به عبارتی بهتر است آموزش استفاده از اینترنت در قالب یک درس در برنامه های درسی تزریق شود.

به این منظور ابتدا لازم است معلمان و مدیران ، آموزش ببینند.

در گذشته بین زمان مدرسه و زمان غیر مدرسه مرز وجود داشت اما امروزه با وجود آزمون های آنلاین و خدمات آنلاین آموزشی .. این شرایط عوض شده است. که این جریان ، زمان انجام تکالیف منزل فرزندانمان را کاهش داده و باعث جذاب تر شدن و آسان تر شدن آموزش های گذشته شده است.

در گذشته در مدارس مجموعه ی متن ها ، مقالات ، کتاب ها و اطلاعات به صورت دسته بندی شده مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با جستجوی یک موضوع ، مجموعه ای از اطلاعات را به شما معرفی می کند که ممکن است برخی از این یافته ها از نظر محتوایی باهم متناقض باشند. اطلاعات همچون سیال است و مدام در حال تغییر است و همین برای مدارس یک چالش ایجاد کرده است.بخشی از مسئولیت آموزش و پرورش همراه شدن با تغییرات و پیشرفت ها می باشد

کامپیوتر ، اینترنت ، ایمیل و صرفه جویی در زمان و انرژی با خرید آنلاین ، پرداخت قبض ها و صورت حساب ها ، پیگیری و ارتباط با اعضای خانواده و فامیل و دوستان در هر کجای دنیا از طریق جستجوی آنلاین ، درخواست فرم ها و اسناد و همچنین پیدا کردن اطلاعاتی که فقط در کتابخانه می شد آنرا یافت ، استفاده از دانش نامه ها و مراجع دیگر به شدت زندگی همه مارا تحت الشعاع قرار داده است.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 85



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.