no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 8, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

دیباچه پیرامون قضیه   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

درک مشکل پیرامون قضیه    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

بررسی بیشتر در رابطه با   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

ارائه مستندات پیرامون   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

پیش بینی نتایج در مورد   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

راهکارها پیرامون قضیه   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

رفرنس و منبع مورد استفاده   آموزش اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در راستای مصرف بهینه

 

ارائه اطلاعات( شواهد يك):

گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در گزارش تخصصی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.

بنا بر این در این قسمت تصمیم گرفتم با دیگر همکاران ،دانش آموزان و اولیای آنها مصاحبه هایی داشته باشم.همچنین پرسشنامه ای تهیه نمودم و آن را در اختیار تنی چند از اولیا و همکاران قرار دادم تا از نظرات آنها استفاده نمایم. خودم نیز به جستجو در بین کتاب های مرجع و همچنین مقالات و گزارشات علوم تربیتی و مدیریت آموزشی پرداختم تا با ارائه راهکار های مناسب این مسئله بغرنج را در بین دانش آموزانم از بین ببرم. بنا بر این در جلساتی دست به اقدامات زیر زده شد.

– تشکیل شورا با معلمان جهت توجیه طرح مذکور

– توجیه دانش آموزان در ارتباط با طرح مذکور

– تهیه دفاتر توسط مدیرودانش آموزان جهت طرح مذکور

– طراحی سؤالاتی پیشنهادی در این زمینه وطرح یک سؤال دریک هفته

– نوشتن پیام هایی ازلابه لای ایده های ما ( بهترین ایده ها ) ونصب بردیوار آموزشگاه جهت اطلاع دانش آموزان پایه های دیگر.

– برپایی نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش آموزان با استفاده ازمواد دورریختنی

سه مسئله مطرح شده در کلاس به همراه ایده های برگزیده :

سؤال ۱– چه راههایی پیشنهاد می کنید تا مصرف آب درمنزل کم ترشود؟

– شیرهای آب را همیشه تعمیر کنیم تا چکّه نکنند.

– قبل از شستن ظرف هاآن ها را تمیزکنیم

– به جای شستن حیاط،باید آن را جاروکرد.

– در فاصله شستن سروبدن درحمام،شیرآب را ببندیم.

– ظرفیت لباس های لباسشویی را کامل کنیم.

– برای مسواک زدن از یک لیوان آب استفاده کنیم.

– برای شستن ماشین از چند سطل آب استفاده می کنیم.

– در صورت امکان ،استفاده ازشیرهای آب اتوماتیک درمنازل.

– تبلیغ الگوی درست مصرف کردن آب ازطریق زدن پیام هایی درمکان های عمومی.

سؤال ۲ – چه راههایی برای کاهش خطرات تصادف برای دانش آموزان پیشنهادمی کنید؟

– کشیدن خطوط عابر پیاده درجلوی آموزشگاه.

– حضورفردی از نیروی انتظامی هنگام تعطیلی مدارس دراطراف مدارس.

– استفاده از سرویس مدارس برای کسانی که راه منزلشان دوراست.

– دوری کردن از کارهای خطرناک مانندبازیگوشی،یاحرف زدن باهم،دویدن درخیابان و…

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 22



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.