no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم بکارگیری برد هوشمند در تدریس و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزانم



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم بکارگیری برد هوشمند در تدریس و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزانم
zip
ژانویه 14, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم بکارگیری برد هوشمند در تدریس و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزانم


گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ترغیب دانش آموزان کلاس چهارم به درس خواندن و ارتقاء سطح یادگیری با استفاده از برد هوشمند در تدریس  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 6  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  با نشاط ساختن دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  با نشاط ساختن دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه با نشاط ساختن دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  با نشاط ساختن دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  با نشاط ساختن دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  با نشاط ساختن دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه با نشاط ساختن دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  با نشاط ساختن دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  با نشاط ساختن دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با با نشاط ساختن دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون با نشاط ساختن دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد با نشاط ساختن دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه با نشاط ساختن دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده با نشاط ساختن دانش آموزانم

گرد آوری شواهد دو:

پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: فعالیت فردی و گروهی هنگام تدریس و تمرین ، علاقه دانش آموزان به فعالیت کلاسی و فوق برنامه   داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن غیبت ها منظم و مرتب در مدرسه و منزل و … و شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل انجام آزمونهای منظم و مستمر از کلیه دروس بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان ارزشیابی بعمل آوردم و وقتی تعداد شرکت کنندگان علاقه مند به فعالیت های مدرسه ای و با نشاط را بررسی میکردم مشاهده میکرد که تعداد شان روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که چهارمیای  محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع  تقدیر و تشکر کردند.و  با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 34



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.