no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه
zip
آوریل 12, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه


گزارش تخصصی املا نویسی ابتدایی

گزارش تخصصی املا نویسی – آموزگاران اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم در زمینه نوشتن املا با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

بانک گزارش معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی املا نویسی –  آموزگاران اول ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران اول ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی املا نویسی

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به ستایش

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي ستایش  در مدرسه

– ستایش را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به ستایش  نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و ستایش نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد ستایش و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در ستایش راه حل های مناسبی بیابم و روزانه 20 -15 دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

1- برای تقویت توالی حافظه دیداری ستایش با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

2- تقویت حافظه دیداری ستایش در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی املا – آموزگاران اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 178



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.