گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :26 صفحه
گزارش تخصصی املا نویسی ابتدایی
گزارش تخصصی املا نویسی – آموزگاران اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم در زمینه نوشتن املا با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه
بانک گزارش معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی املا نویسی – آموزگاران اول ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران اول ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی املا نویسی
عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
دیباچه پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
درک مشکل پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
ارائه مستندات پیرامون بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
پیش بینی نتایج در مورد بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
راهکارها پیرامون قضیه بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بخشیدن به حل مشکل دلهره و اضطراب دانش آموزانم
اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:
با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:
از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:
– روش چند حسی
– خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری
– استفاده از خمیر بازی
– کشیدن نقاشی با کلمات
– برای افزايش اعتماد بهنفس
– دادن مسئوليت به ستایش
– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي ستایش در مدرسه
– ستایش را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…
– دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به ستایش نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.
-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و ستایش نقص آن را پيدا كند.و…
برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی
ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.
ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.
ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.
ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.
ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…
یافتن راه حل مناسب
بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد ستایش و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در ستایش راه حل های مناسبی بیابم و روزانه 20 -15 دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:
1- برای تقویت توالی حافظه دیداری ستایش با توجه به مشکلاتی که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.
2- تقویت حافظه دیداری ستایش در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی املا – آموزگاران اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
بازدیدها: 178
دیدگاه ها