no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

دیباچه پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

درک مشکل پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

بررسی بیشتر در رابطه با تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

ارائه مستندات پیرامون تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

پیش بینی نتایج در مورد تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

راهکارها پیرامون قضیه تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

رفرنس و منبع مورد استفاده تشویق و ترغیب دانش آموزان به پوشیدن چادر

پيشينه ظهور فرهنگ بيگانه‏

نظريّه پردازان و انديشمندان غربي به ويژه صاحب‏نظران علوم اجتماعي و تربيتي با طرد دين باوري و آموزه‏هاي آسماني، كوشيدند انسان را جاي‏گزين خدا، و علم و دانش را به جاي دين و مذهب معرفي كنند؛ حتي دين را زاييده ترس و جهل بشري و افيون جامعه معرفي نمودند و دوران مكاتب آسماني را پايان يافته قلمداد كردند. < r> غريبان براي گسترش حاكميت اقتصادي‏شان بر ديگر كشورها و به دست آوردن منابع و منافع بيشتر كوشيدند با تحريف و مسخ فرهنگِ ديگران، آنان را از خود بيگانه و بي‏هدف كنند و فرهنگ غربي را در ميانشان حاكم گردانند. براي رسيدن به اين هدف، با به كارگيري كليه ابزارها و روش‏هاي آشكار و پنهان و با ايجاد ترس و وحشت، زمينه گسترش فرهنگ غرب در سطح جهان را فراهم آوردند.

فرهنگ غرب به رغم دستآوردهاي شگرف و حيرت‏انگيز فني و تكنولوژي‏اش، نتوانسته است نابسماني‏هاي فكري – رواني بشر را پاسخ گويد. انسان سرگشته و نگران معاصر، بيش از هر زمان ديگر، از ابتذال فرهنگي و سقوط مباني اخلاقي، خودكامگي‏ها، قدرت پرستي‏ها و ستمگري‏هاي همنوعانش رنج مي‏برد، به گونه‏اي كه صاحب‏نظران آزاده غربي نيز فروپاشي تمدن غرب را پيش بيني كرده و در پي ترسيم آينده‏اي متفاوت با وضع موجود مي‏باشند. آنان معتقدند فروپاشي اخلاقي غرب در نتيجه ترويج مكتب‏هاي منحرف فكري اومانيسم: انسان‏مداري، ليبراليسم: آزادي بي حد و مرز و در پي آن نهيليسم(8) بود كه پس از نهضت رنسانس در راستاي مذهب‏ستيزي، پايه گذاري شدند. بدين‏سان بشر امروز با اصالت دادن به فن‏آوري و اقتصاد، در چنگال زندگي ماشيني گرفتار آمده و سيطره فن آوري، خود او را نيز ماشين كاهش داده است. به گونه‏اي كه زندگي‏اش بدون معنا و فضيلت و هدف مي‏باشد، از اين رو، به پوچي روي آورده است.

سلطه‏گران در سراسر نيم قرن اخير با همه توانشان كوشيدند جهان بيني اومانيسم را در همه جهان و به ويژه در كشورهاي اسلامي توسعه دهند و از اين راه سرسپردگي مطلق و وابستگي همه جانبه سياسي، فرهنگي و اقتصادي و غارت فرهنگ و منابع اين كشورها را به دست آورند. در اين راستا، آنها با به كارگيري توان فن‏آوري فوقِ مدرن در صنعت ارتباطات و پيش‏تر با فرستادن ميسيونرهاي مسيحي به عنوان سپاهيان صلح و برانگيختن عناصر خود باخته خود آن كشورها، در اجراي انواع برنامه‏ها و روش‏هايشان موفق باشند. آنان بدين گونه كوشيدند تا سرانجام با به كارگيري تمام شيوه‏ها و ابزارهاي ويران كننده، فرهنگ الهي كشور را كه محور همه حركت‏هايش با بيشتر توحيدي است، و مانند سد مستحكمي عمل مي‏كند، از ميان بردارند.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 52



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.