no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

دیباچه پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

درک مشکل پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات توفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

بررسی بیشتر در رابطه باتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

ارائه مستندات پیرامونتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

پیش بینی نتایج در موردتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

راهکارها پیرامون قضیهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

رفرنس و منبع مورد استفادهتوفیق در جذب مشارکت اولیا در زمینه آموزشی پرورشی و مالی

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه

والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند . در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

1-    والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

2-    والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود . ( کریمی ، 1366 )

3-    ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند . حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلوم جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهد و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند . ( همان )

4-    والدین باید در مدرسه  به عنوان ولی حضور پیدا کنند نه به عنوان فردی که در یک جای خاص مسئولیت دارد . اگر پدر یا مادر دانش آموز در وزارتخانه یا سازمانی ، مسئولیت اجرایی سطح بالایی دارد و در انجا به عنوان رئیس ایفای نقش می کند و به تناسب مسئولیت ، گاهی امر و نهی می نماید ، نبایدبا همان شاکله و با همان انتظارات و تصورات وارد مدرسه شود . ( قائمی ، 1369 )

همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان

همکاري والدين با مسئولان مدرسه ٬در دوره ي ابتدايي از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است. مي توان گفت بعد اصلي همکاري اين دو را همکاري در مسائل آموزشي و پرورشي تشکيل مي دهد . نخستين نکته اينکه والدين بايد نسبت به پايه تحصيلي و عناوين دروس فرزند خودشان اطلاع کافي داشته باشند و با مطالعه مقدمه و مطالب آغازين کتاب هاي درسي آگاهي نسبي بدست آورند .

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 2987



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.