no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول: مشکلات دانش آموز افغانی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول: مشکلات دانش آموز افغانی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول: مشکلات دانش آموز افغانی


نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی با فراهم نمودن محیطی شاد و جذاب و خوشحال و سرزنده کردن آنها

نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی با فراهم نمودن محیطی شاد و جذاب و خوشحال و سرزنده کردن آنها با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 35 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکلات دانش آموزان افغانی

جمع آوری اطلاعات

  • مشاهده:

باتوجه به مطالب وتوضیحاتی که درقسمت توصیف وضع موجودوشرایط فیزیکی محیط مدرسه بیان شد مانند:کمبودفضا ومناسب نبودن حیاط مدرسه وکوچک بودن فضانسبت به تعداددانش آموزان ، دانش آموزان درساعت استراحت کلاسی به کارهای گوناگونی به شرح ذیل مشغول می باشند:

کشتی گرفتن -دعواکردن-باسنگ توپ بازی کردن -لگدبازی کردن -ورزش کردن

پس ماچه کارهایی بایدانجام دهیم که برشادی دانش آموزان بیافزاییم وحوادث واتفاقاتی راازقبیل دعواوزمین خوردن باتوجه به فضای کوچک مدرسه به حداقل برسانیم وبرنامه های فرهنگی وتفریحی متنوعی ایجادکنیم.

  • مصاحبه:
  • بایکی ازدبیران آموزشگاه که ۲۰سال سابقه آموزشی داشت صحبت نمودم ایشان شادابی بچه هارادرآموزشگاه ومدرسه برگرفته ازشادابی معلمان ومدیر ومعاون آموزشگاه می دانستند واذعان داشتندفضایی که امروزه بعضی ازمدارس واقعادارندبخصوص کوچک بودن صحن آموزشگاه وکمبودامکانات باعث شده که بچه ها نتواننددرساعت استراحت کلاسی شادباشندوانرژی های مازادخودراتخلیه نمایندوروی بیاورندبه دعواوکشتی گرفتن ویابازی باسنگ وهل دادن همدیگروبایدکاری کنیم که شادی آنهابه صورت هدف داروبابرنامه گذرانده شود.

ایشان  اظهارداشتندکه ساعت استراحت کلاسی برای ماحکم یک کابوس راپیداکرده است وهرساعت آن که به سلامت می گذردنفس راحتی می کشیم وخداراشکر می کنیم ایشان می گویدکه ازطرفی نمی شودجلوی جنب جوش بچه هاراگرفت وازطرفی دیگراین فضاهای کوچک نسبت به دانش آموزان زمینه درگیری وخشونت بین بچه هارابه وجود می آورد

یکی ازاولیای دانش آموزان که همان روزبه مدرسه مراجعه نموده بودنددرتکمیل صحبت های همکارمحترم آموزشگاه گفتندکه ای کاش آموزش پرورش درساختن مدارس به مجموعه ای ازعوامل ازجمله به نیازهای جسمی وروحی بچه هابیشترتوجه می کردومحوطه های بزرگ تری می ساخت ویا یک برنامه ای خاص درساعت استراحت بچه هاترتیب می دادتاانرژی بچه هاتخلیه شودیابیشترمنجربه شادی بچه هاگردد.

یکی ازدانش آموزان بیان می داردکه درساعت استراحت کلاسی اکثراوقات بازی می کنند ویاخوراکی های خودرامی خورندوگاهی هم بابچه هادعوامی کنندوبعضی وقت هابابچه هادوستی کوتاه مدتی رادارنداین دانش آموزکه ازهمان دانش آموزان پرجنب جوش می باشدمی گویدکه معمولادردعواهابیشترمواقع کتک زیادی رانوش جان می کنم.

تجزیه تحلیل اطلاعات

  • باتوجه به یافته های علمی ومشاهداتی که درشواهد۱بیان شد ومصاحبه هایی که باهمکاران آموزشگاه اولیا دانش آموزان انجام شدمویداین مطلب است که بهترین راه حل جهت شادکردن بچه راهنمایی وارشادکردن آنان به بازی هایی ازقبیل بازی های بومی ومحلی مانند طناب بازی و….و ورزش های صبحگاهی درمراسم آغازین وبرگزاری مسابقات ورزشی درساعت استراحت و بازی های بی خطر می باشد که باعث شادی ونشاط    بچه ها می گردد

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 148



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.