no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند
zip
مارس 9, 2019
۱۰,۰۰۰ تومان

دانلود منابع و سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند


شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش

لازم است تا به اطلاع کلیه فرهنگیان محترم از سراسر کشور برسانیم سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش شامل نمونه سوال , سوالات واقعی آزمون و محتوای متنی برای آزمون اول , آزمون دوم, آزمون سوم و آزمون چهارم را در یک مجموعه بروز شونده ( لینک های دانلود فعال تا آخرین روز آزمون ) برای شما آماده کرده ایم و امید آن داریم در روزهای آغازین سال 1398 همچنان دعای شما را همراه خودمان داشته باشیم تا با قدرت بیشتر سایر مناسبت های سال جدید را پوشش دهیم.

این مجموعه بصورت فایل های پی دی اف و ورد حاوی نمونه سوالات , سوالات واقعی آزمون های اول , دوم , سوم و چهارم, بازخورد فیلم ها و محتوای متنی جلسات و فایل صوتی جلسات ارائه میشود که با ارائه لینک های دانلود هر زمان بخواهید میتوانید موارد اضافه شده را به لحظه دانلود کنید .

دوره ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت

مرکز برنامه ریزی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با همکاری انجمن اولیا و مربیان دوره ضمن خدمت 18 ساعته شیوه های نوین تربیت فرزندان با محوریت خانواده در آموزش و پرورش با کد دوره ضمن خدمت 99506402 را به صورت الکترونیکی برای تمام همکاران حوزه آموزشی در یک مرحله اجرا می نماید .

3 ماهه پایانی سالتحصیلی معمولا برای همکارانی که تعداد ساعات ضمن خدمت کمی را گذرانده اند از اهمیت بسزایی برخوردار است . و دقیقا در یک زمانبندی خاص که عمدتا به روزهای ابتدایی سال 1398 و روزهای انتهایی سال 1397 میخورد دوره 18 ساعته بسیار مهمی بنام شیوه های نوین تربیت بصورت سراسری ثبت نام شده و در حال انجام میباشد.

با درک اهمیت این دوره هم به لحاظ سراسری بودن و هم صرف نظر از قبولی یا عدم قبولی آن در جهت بهبود شاخص های تربیت و ارتبیاط بهتر زنجیره تعلیم با تربیت ما در بانک فایل معلمان ایران زمیـــــــــــــــــن بر آن شدیم صفر تا صد این آزمون را بصورت ویژه ای پوشش دهیم .

سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت

آزمونها و منابع آنها

مهمترین نکته این بسته سوالات قابلیت بروزشوندگی آنهاست . یعنی با خرید و دانلود این بسته برای اولین بار علاوه بر دریافت فایل های اولیه و سوالات تعدادی لینک دانلود فعال هم به شما ارائه میشود که در مقاطع زمانی مختلف با دانلود مجدد و کلیک روی لینک های دانلود داده شده سوالات هر 4 آزمون و منابع آموزشی  آنها که جدید اضافه شده را میتوانید دانلود کنید و مانند دوره های قبلی نیازی نیست هنگام خرید فایل سوالات ضمن خدمت شیوه های نوین تربیت فرزند حتما ایمیل دقیق و در دسترس ارائه دهید و منتظر ارسال فایل ها به ایمیلتان بمانید .  بلکه هر زمان بخواهید میتوانید با کلیک روی لینک های دانلود دریافت شده آنها را مجدد دانلود کنید که حاوی موارد بروزرسانی و اضافه شده هم میباشد.

شما عزیزان هم اکنون با کلیک روی دکمه زیر به صفحه دانلود رفته و آنجا فرایند دانلود بسته منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند با محوریت خانواده در آموزش و پرورش را دنبال کنید.

همراه ما باشید و به جهت دانلود کاملترین بسته سوالات روی دکمه زیر کلیک نمایید.

نکته مهم در جهت دانلود:

همانگونه که عنوان شد توجه داشته باشید اصلا و مطلقا مهم نیست شما در اولین روز سوالات را تهیه کنید یا در آخرین مرحله .. از لحظه ای که سوالات را دانلود کنید تا آخرین مرحله آزمون ضمن خدمت تربیت فرزند ما بروزرسانی ها و موارد اضافه شده را به لحظه در آدرسی که لینک های دانلود آن در بسته دانلود شده شما ارائه شده بارگذاری میکنیم و اینبار این شما هستید که هر لحظه اقدام کنید میتوانید موارد بروزرسانی های سوالات ضمن خدمت شیوه های تربیت فرزند را به لحظه دریافت نمایید . و طبیعتا این بسته را هر چقدر زودتر خریداری کنید میتوانید استفاده بیشتری از آن کنید ..

بازدیدها: 220



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.