no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی 29 صفحه با موضوع جذب دانش آموزانم به کلاس جدید



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی 29 صفحه با موضوع جذب دانش آموزانم به کلاس جدید
zip
ژانویه 14, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی 29 صفحه با موضوع جذب دانش آموزانم به کلاس جدید


گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی جذب دانش آموزم به کلاس جدید  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

دیباچه پیرامون قضیه جذب دانش آموزم به کلاس جدید

درک مشکل پیرامون قضیه  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه جذب دانش آموزم به کلاس جدید

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  جذب دانش آموزم به کلاس جدید

بررسی بیشتر در رابطه با جذب دانش آموزم به کلاس جدید

ارائه مستندات پیرامون جذب دانش آموزم به کلاس جدید

پیش بینی نتایج در مورد جذب دانش آموزم به کلاس جدید

راهکارها پیرامون قضیه جذب دانش آموزم به کلاس جدید

رفرنس و منبع مورد استفاده جذب دانش آموزم به کلاس جدید

یافته های تحقیق

گوشه گیری وانزوا طلبی چیست؟

.عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کند.این کودکان ونوجوانان نوعأ با تقلیل یلفتن علایق ذهنی وعاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوستان نزدیکو صمیمی محرومند. نوجوان که گوشه گیر است معمولأ ازحضور در فعالیت های جمعی سر باز می زند و فقط با تک دوست خود که نوعأ به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را می گذراند.

این رفتار یکی از زفتارها نسبتأ شایعی است که فرد را به شدت آزار می دهد و اگر درمان نشود فرد را به سمت مشکلات دیگری مثل عدم اعتماد به نفس،افسردگی،اضطراب و زودرنجی سوق می دهد.عدم احساس توانمندی وکمی عزت نفس و نیز ناتوانی در بروز احساسات،بیان افکار ونظریات خود باعث جدایی فرد از فعالیت های گروهی است.

برخی از کودکان ونوجوانان در برخورد با محرومیت عاطفی وناکامیها و تنشهای موجود در خانواده راه عزلت طلبی وانزوا گزینی را پیش می گیرند وبر خلاف افراد پرخاشگر که دیگران را مورد پرخاشگری خویش قرار می دهند او با پرخاشگری درونی، خود را هدف پرخاشگری شان قرار می دهند.(لیندن فیلد،1383 : 207)

حساسیت های شدید یک نوجوان در کنار برخی از برداشت های غلط وی،بد بینی و انزوای او را به همراه آورده وهمین عوامل به بی علاقه شدن وی نسبت به درس انجامیده است.از طرف دیگر معلملنی که در زندان هوا وهوس وخود پرستی هستند برای توجیه کوتاهی خود در انجام وظایف انسانی نسبت به دانش آموز که نیازمند راهنمایی وکمک است سعی می کند با زدن بر چسب هایی نظیر روانی،استثنایی و… ضمن توجیه عدم مساعدت خود به این قبیل از دانش آموزان مانع از خجلان ذهن مرداب گونه خود شوند.همین برچسب های شکننده سبب می شود تا انزوا وبدبینی شاگرد عمیق تر شود و در نهایت کار به جایی بکشد که دانش آموز به سبب رفتارهای نابهنجارش با برچسب های بسیا زننده از مدرسه اخراج شود

گوشه گیری در لغت:

گوشه گیری از نظر لغوی به معنای تنها و مجرد و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است. گوشه گیر کسی است که از مردم دوری کند وعزلت می گزیند و بدان وسیله خود را با محیط اطراف سازگار می سازد، البته هر نوع عزلت و در تنهایی ماندن گوشه گیری تلقی نمی شود، هر انسان گاه گاهی دوست دارد تنها باشد تا به خود شناسی و حل مشکلات زندگی بپردازد.گوشه گیری زمانی حالت بیماری پیدا می کند که فردازآمیزش باجمع و همنوعان بیزار و بیمناک باشد. در این مورد اگرگوشه گیری به موقع درمان نشود به پیدایش حالات روانی شدید و افسردگی منجرمیشود.(سیف، 1384: 335)

 

انواع انزوا طلبی و گوشه گیری:

کناره گیری اجتماعی- لالی انتخابی- دوری گزینی- اوتیسم

درکنره گیری اجتماعی افراد انزوا طلب در سازگاری اجتماعی دچار شکست می شوند و از بروز برخورد و معاشرت با مردم خود داری می کنند و سرگرمی های فردی را بر هر چیزی مقدم می شمارند. اغلب آرام و بی سرو صدا بوده و دارای حرکاتی کند  می باشند ولی گاهأ عکس العملی  تند از خودشان نشان می دهند و در انجام امور دچار شرم می باشند و این کار موجب عدم توانایی درکسب مهارتها میگردد.

افراد گوشه گیر در کلاس درس اشکالی برای معلم خود به وجود نمی آورند و اکثرأمعلم با آنها برخوردی ندارد و اغلب به حال خود رها میشوند و چنین دانش آموزی از این کار رها شدن در عذاب است.(شفیع آبادی، ناصری ،1383 : 186)

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم چهارم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 84



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.