no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش کارآموزی عمران نحوه ساخت پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش کارآموزی عمران نحوه ساخت پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول
zip
می 25, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش کارآموزی عمران نحوه ساخت پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول


گزارش کارآموزی اسکلت بتنی

گزارش کارآموزی عمران: پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول در قالب ورد (word) و قابل ویرایش به صورت کامل بهترین و کاملترین نمونه موجود در اینترنت

قسمتی از این گزارش کارآموزی:

مقدمه

پیشرفت سریع جوامع ونیازهای روز افزون آنها به انجام طرح های مختلف عمرانی از یک طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می­نماید تا با یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و نیز استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود در جامعه ، گامی بلند  در جهت ترقی و تعالی جامعه برداشته شود.

فعالیت یک مهندس عمران در هر یک ازاین قسمت ها علاوه بر تسلط در زمینه تئوری ، نیازمند تجربیات عینی و عملی است . یکی از فرصت هایی که می تواند در انتقال این تجربیات به شخص مفید باشد ، واحد کارآموزی است . اگرچه که آشنایی و شناخت تمامی مسایل و نکات عملی مستلزم سال ها تلاش و حضور در پروژه های مختلف عمرانی است ، لیکن فرصت کوتاه کارآموزی هم می تواند شخص را در رسیدن به این هدف یاری کند .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش کارآموزی عمران حاصل زحمات تیم تجربیات و تجارب فایل پژوهشی معلمان است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل دانلود گزارش کارآموزی عمران انجام دهیم .

کارآموزی چیست؟

کارآموزی یا کارورزی دوره ای حدودا ۴۰ روزه است و مختص دانشجویانی است که رشته هایی با واحد های عملی زیاد مثل صنایع دستی چوب  دارند.این دانشجویان با قرار گرفتن در محیط کار تحت همین عنوان به کسب تجربه و محک زدن خودشون نسبت به آنچه آموختند می پردازند.

هدف کارآموزی :

 

۱-   کارآموزی برای آشنایی دانشجویان  با کارهای عملی و اجرایی و مسائل کارگاهی از نزدیک به طوری که فرصت تطبیق آموخته ها را با عمل درک کنند و در رفع  کمبودها و نواقص احتمالی بکوشند.

۲-   برخورد با مسائل کارگاهی، کارگری، اجتماعی و روبرو شدن با واقعیت های عینی در کارآموزی صنایع دستی چوب  وجود دارد.

۳-   واقف شدن به اهمیت مهارت های علمی و رابطه بین آنها و نحوه همکاری صاحبان مهارت ها و تخصص های مختلف و نقش هر کدام در پیشبرد کارها

۴-   آگاهی یافتن به نقش اداره کارگاه و لزوم تسلط کافی به کارهای عملی و اجرایی  در کارورزی

۵-   ایجاد فرصتی مناسب برای شکوفایی خلاقیت های دانشجویان و ارائه روش های بهتر در ایجاد عملیات.

۶-   انتقال یافته های دانشگاهی و پژوهشی، از دانشگاه به صنعت و به تعبیر دیگر کارآموزی دانشجویان، پلی است بین دانشگاه و صنعت به شرط آن که، دانشجویان از نظر مبانی علمی قوی و حرف جدیدی برای کارگران بخش صنعت داشته باشند.

۷-   دانشجویان در طول دوره با استاد درس در تماس بوده و مسائل، ابهامات و سؤالات خود را مطرح نموده و برطرف می نمایند.

۸-   دانشجویان لازم است در میان دوره کارآموزی ، یک گزارش اولیه پیشرفت کار و در پایان دوره نیز گزارش کاملی از طول دوره کارآموزی با حضور دانشجو و پاسخ به سؤالات استاد درس خواهد بود ارائه نمایند.

۹-   گزارش اولیه میان دوره، گزارش نهایی با پاسخگویی به سؤالات به صورت حضوری، فرم ارزشیابی تکمیل شده سرپرست کارآموزی و پیگیری های صورت گرفته از واحد کارآموزی و بازدید از محل کارآموزی، مبنای ارزشیابی خواهد بود.

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تجربیات و تجارب فایل پژوهشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل دانلود گزارش کارآموزی عمران سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل دانلود گزارش کارآموزی عمران را از این بخش خریداری نمایید.

بازدیدها: 836



موضوعات :
برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.