no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد انگیزه کاری بین همکاران – 34 صفحه



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد انگیزه کاری بین همکاران – 34 صفحه
zip
آوریل 5, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد انگیزه کاری بین همکاران – 34 صفحه


گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم

گزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ایجاد انگيزه کاری بین همکاران  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 34 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های گزارش مدیران متوسطه دوم

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

دیباچه پیرامون قضیه ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

درک مشکل پیرامون قضیه  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

ارائه مستندات پیرامون ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

پیش بینی نتایج در مورد ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

راهکارها پیرامون قضیه ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد انگيزه کاری بین همکاران

گردآوری اطلاعات (شواهد (1))

در اين مرحله از پژوهش جهت يافتن اطلاعات از دو روش مشاهده و مصاحبه و از منابع و مراجعی چون؛ همکاران  و دیگر کارکنان مدرسه استفاده شده است .

مشاهده :

اگر به صورت منظم به اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود توجه کنیم گوییم مشاهده اتفاق افتاده است بنده نیز در این پژوهش در محیط مدرسه با توجه به نوع برخورد همکاران متوجه مواردی شدم که باعث می شد دیدگاه همکاران آموزشی را نسبت به شورای دبیران را نادرست جلوه دهد و این ذهنیت ایجاد می شود که شورای دبیران هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند  :

1- همکاران در هنگام حضور در دفتر مدرسه  به راحتی مسائل خود را با شورای مدرسه در میان نمی گذارند .

2-  اگر در به صدا در آمدن زنگ تفریح تاخیری باشد همکار در هنگام ورود به دفتر مدرسه نگاه سنگینی دارد .

3-  اگر از نمایندگان شورا تقدیر شود با بی تفاوتی همکار مواجه میشویم .

4-  اگر برگزاری مراسمات  مدرسه  از کیفیت خوبی برخوردار نباشد واکنش همکار را در پی دارد .

  مصاحبه  :

از مصاحبه در اکثر تحقیقات استفاده می شود مصاحبه یک گفتگوی دوطرفه است که دران می توان با تفسیر و تحلیل شنیده ها و اصلاح آن در حین صحبت  اطلاعات مورد نظر را بدست  . من نیز در گفتگویی که با همکارانم داشتم که موارد مشاهده شده اینجانب را مورد تایید قرار می دادند .

 یافته های علمی

تاریخ همواره شاهد نبردها و مصیبت هایی بوده که به دلیل سرکشی نفس بشر پدید آمده اند؛ دیروز صدای شمشیرها و امروز غرش انواع سلاح های جنگی را کسانی برپا کرده اند که یا تعلیم ندیده اند یا تعلیم آنها همراه با تهذیب نفس نبوده پس هیچ گاه نباید نقش و جایگاه ارزشمند «معلم» را نادیده گرفت.

معلم امانتی خطیر و پرارزش را در اختیار دارد و باید امانتدار باشد او چه در تربیت فرزندان در محیط خانه و چه در رهبری سیاسی، اجتماعی جامعه نقش مهمی دارد. باید شرایطی برای معلم فراهم باشد تا به این وظیفه مهم خود جامه عمل بپوشاند. گام اول شناختن قدر و منزلت معلم است نقش او نقش پیامبراکرم(ص) در جامعه است قرآن کریم بالاترین درجات را برای معلم منظور فرموده است و نهج البلاغه بهای معلم را با بهشت مقایسه کرده است، در اسلام خدمت به خلق خدا برترین عبادتهاست و از آنجا که معلمی خدمت به جامعه است از ارزش فراوانی برخوردار است.

بهترین برنامه ها و غنی ترین محتوای آموزشی بدون وجود مربیانی کار آزموده و باانگیزه به ثمر نخواهد رسید پس می توان با افزایش انگیزه در فرد کارایی او را افزایش داد تا از اتلاف وقت و هدر رفتن نیروهای بالقوه جلوگیری گردد. امروزه رابطه انگیزه و کارآمد بودن کارکنان و بازده کارسازمانی اهمیت فراوانی دارد. در روانشناسی انگیزه را نوعی محرک می دانند که موجود زنده را از درون به فعالیت وامی دارد و به آن «دینامیک رفتار» نیز می گویند.

در فرصتهای یادگیری بعد از عوامل محیطی و وراثت مهمترین دلیل تفاوت در عملکرد یادگیری عامل انگیزه است و به این خاطر جزء مباحث مدیریت، روان شناسی تربیتی، روانشناسی اجتماعی و… آورده شده است.

عوامل وراثت را نمی توان تغییر داد یا شرایط محیطی را تاحدودی می توان بهبود بخشید ولی با افزایش و تقویت انگیزه می توان از این دو عامل کمک گرفت و به خود شکوفایی رسید

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 519



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.