no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران سازمان سماء در قالب ورد (word) و قابل ویرایش



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران سازمان سماء در قالب ورد (word) و قابل ویرایش
zip
می 25, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران سازمان سماء در قالب ورد (word) و قابل ویرایش


نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران سازمان سماء

نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران نمونه کاملی از فایل کارآموزی حاضر است که توسط تیم تجربیات و تجارب فایل پژوهشی معلمان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تجربیات و تجارب فایل پژوهشی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته عمران را به همه شکل تایید می کند.

قسمتی از این گزارش کارآموزی:

یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و رشد صنایع مؤثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ  رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ،آزموده و به مشکلات و نابسامانیهای علمی وعملی محیط کار آشنا شده و سرمایه و وقت خویش را در جهت رفع آنها مصروف نمایند، که برای جامعه ی در حال توسعه ما از ضروریات می باشد .

از منظر دیگر نیز اجرای ساختمانهای آجری ،بتنی وفلزی در مقیاس بزرگ وکوچک به یک سلسله مسائل فنی و به دانش رشته های مختلف ساختمان بستگی دارد و عدم توجه به اصول اجرا و ساخت بدون توجه به اصول تئوری معماری ، محاسباتی و تأسیساتی را در پی خواهد داشت که در بعضی مواقع لطمات جبران ناپذیری چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ جانی به جا می گذارد که خود تأییدی بر مطلب فوق الذکر یعنی عدم تعامل منطقی صنعت ودانشگاه می باشد .

همچنین مسئله بعدی طراحی بنا مطابق با استانداردهای روز و مقاوم در برابر انواع بارهای وارده نظیر زلزله ، طوفان وباد باشد که در قسمت اجرای آنها می بایست دقت تمام مبذول شود و قبل از همه این مسائل ،در نظر گرفتن مسائل اقتصادی طرح نیز مهم بنظر می رسد . بهر حال مجموع اهداف فوق باعث ایجاد وساخت سازهای با ایمنی و راحتی کافی می گردد که جز با داشتن تجربیات عملی نمی توان به این امور مهم دست یافت .

بازدیدها: 1062



موضوعات :
برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.