no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان
zip
مارس 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان


نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های موجود در این نمونه گزارش

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

دیباچه پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

ارائه مستندات پیرامون بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

پیش بینی نتایج در مورد بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

راهکارها پیرامون قضیه بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود رعایت ادب و احترام از جانب دانش آموزان نسبت به دبیران

مدل‌هاي ارتباط

مدل‌هاي مختلفي براي فراگرد ارتباط ارائه شده است كه بطور كلي مي‌توان آنها را از نظر وسعت عناصر تشكيل دهنده به صورت دو قالب ساده و پيچيده نشان داد. برخي از اين مدلها عبارتند از:

1-  مدل لاسول: وي مدل ارتباطي خود را در قالب پنج سؤال اساسي عنوان مي‌كند:

الف) چه كسي؛ ب) چه مي‌گويد؛ ج) در چه كانالي؛ د) به چه كسي؛ هـ) با چه اثري.

2-  مدل “كلود شانون” و “وارن ويور”: در اين مدل رمزها به صورت نشانه‌ها، از سوي منبع و از مسير كانال، به مخاطب مي‌رسند و پيامگير آنها را رمزگشايي مي‌كند. در چنين مسيري است كه علائم تبديل به پيام شده و قابل ادراك مي‌شوند. در اين ميان اختلال يا پارازيت در فاصلۀ ارتباطي بين رمزگذار و رمزگشاي مي‌تواند وجود داشته باشد و روی پيام اثر بگذارد. (دادگران، ص 39-38)

3- مدل گرنبر: گرنبر با دقت و تفصيل بر روي مدل لاسول كاركرد و مدلي كلامي تحصيل كرد؛ كه ده حوزه اصلي پژوهش ارتباطي را نشان مي‌دهد. اين مدل در واقع گسترش مدل لاسول است.

4- مدل شرام: شرام در رشته‌اي از مدل‌هاي اوليه از يك مدل ارتباطي ساده به سوي مدل پيچيده‌‌تري پيش مي‌رود كه تجربه‌هاي متراكم دو فردي را كه مي‌كوشند ارتباط برقرار كنند به حساب آورد و سپس به مدلي مي‌رسد كه ارتباط انساني را با كنش متقابل ميان دو فرد در نظر مي‌گيرد. (سورين ورنر و تانكارد جيمز،1386، چاپ سوم، ص 87 – 80)

عناصر ارتباط

در هر ارتباط عناصر گوناگوني وجود دارند كه با توجه به تركيب آنها طرز برقراري جريان ارتباط روشن مي‌شود. اين عناصر با توجه به نوع ارتباط متفاوتند:

1-  ارتباط مستقيم: اين ارتباط ساده ترين جريان ارتباطي را داراست و شامل سه عنصر: گيرنده پيام، فرستنده پيام، و پيام مي‌باشد.

2- ارتباط غيرمستقيم: در اين نوع ارتباط عنصر جديدي به نام وسيله ارتباطي به 3 عنصر ارتباط مستقيم افزوده مي‌شود.

3- ارتباط جمعي: در ارتباط جمعي علاوه بر عناصر موجود در ارتباط مستقيم و غيرمستقيم، عناصري ديگري نيز وجود دارند كه عبارتند از: ارتباط‌گر(رمزگزار)، دستگاه گيرنده، ارتباط‌گير(رمزياب) و بازخورد. (معتمدنژاد، ص 46 – 43)

پیشینه تحقیق :

با بررسی هایی که اینجانب انجام دادم  موارد زیر مشاهده گردید :

دربخشی از کتاب مدیر یک مدیر است  (، نشر امرود تهران ، 185 صفحه ،1386  ) با موضوع  مدیریت ایجاد و اعمال ارتباطات انسانی مناسب با همکاران ، مطالبی در مورد اینکه چگونه می توانیم چهار کارکرد جذب ، بهسازی ، نگهداری و کاربرد را به عنوان اجزای اصلی نظام مدیریت منابع انسانی ، را در مورد همکاران اعمال کنیم  وجود داشت که در این خصوص برای هریک از مراحل راه حل هایی ارائه شده بود.

مارگريسون و كاكابادسه ( 1973) تحقيقي تحت عنوان مديريت مؤثر از طريق داشتن مهارت در برخورد صحيح با افراد انجام داده اند. هدف اصلي اين تحقيق بررسي ميزان مهارت در برخورد صحيح براي انجام دادن كار مؤثر از سوي مديران ارشد بود . نمونه آماري اين تحقيق 71 نفر از مقامات ارشد )شامل مسؤول وزارتخانه ها تا مدیران اول سازمانهاي خدماتي در 16 وزارتخانه( زيمبابوه بود. نتايج زير از اين پژوهش به دست آمده است:

1-  اكثريت مديران سطح بالا متفق القول بودند كه اداره افراد بيشترين وقت آنها را مي گيرد و از نقش خود در زمينة مديريت روابط ميان افراد آگاهي داشتند.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 345



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.