no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : رفع اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزان آموزشگاهم



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : رفع اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزان آموزشگاهم
zip
مارس 29, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : رفع اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزان آموزشگاهم


نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموز پایه دوم آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

دیباچه پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

درک مشکل پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بررسی بیشتر در رابطه با از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

ارائه مستندات پیرامون از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

پیش بینی نتایج در مورد از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

راهکارها پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

رفرنس و منبع مورد استفاده از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

جمع آوری اطلاعات (­شواهد1­)

برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیر­عادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.

روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :

1 – مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف

2 – مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او

3 – اجرای پرسشنامه ای که در اختیار دبیران مختلف دانش آموز قرار گرفت

4 – اجرای گروه سنجی در کلاس

منابع كسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زير می باشد:

الف : خود دانش آموز

ب : والدین دانش آموز

ج : همکلاسی های او

د : دبیران دیگر دانش آموز

ه : پرونده تحصیلی وی

در اولین مرحله به سراغ دبیران علیرضا  رفتم و نظرشان را در مورد رفتار وی جویا شدم. اغلب دبیران از او ناراضی بودند. دبیران دروس ریاضی و علوم گرچه درک ذهنی بالای او را به عنوان نکته مثبت عنوان می­کردند ولی وی را به غرور و خود خواهی و بی نظمی برای مطرح کردن خود، متهم می کردند و حتی چندین نوبت توسط دبیران از کلاس اخراج شده بود، دبیران دروس نظری مثل ادبیات، مطالعات اجتماعی، هم بی علاقگی به درس، بی نظمی وعدم انجام تکالیف درسی را مطرح می کردند.

همکلاسی های علیرضا  هم او را فردی می دانستند که فقط به فکر خودش است، حرف خودش را قبول دارد و حاضر نیست به نظرات دیگر دانش آموزان توجه کند یا با آنها در فعالیت های گروهی همکاری و مشارکت نماید.

برای بررسی دقیق از وضعیت علیرضا  و از آنجایی که یکی از منابع کسب اطلاعات در مورد دانش آموز، خود او می باشد، از وی دعوت کردم که به دفتر مدرسه بیاید و از او در مورد علایق اش سئوال کردم و اینکه اوقات فراغت چه می کند؟ او بیان داشت که به ریاضی و مباحث فیزیک خیلی علاقمند است و بیشتر اوقات بیکاری اش را به مطالعه مطالب در ارتباط با این موضوعات می گذراند و اینکه مباحث مطرح شده در درس ریاضی و علوم مدرسه در سطح پائینی است و او کتابهای سال های بالاتر در مقطع دبیرستان را مطالعه کرده و برخی مباحث آن را یاد گرفته است.

لازم به ذکر است در جلسه اول به جهت اعتماد او، در مورد مشکلات او با دبیران و همکلاسیها اشاره ای نکردم و تنها صحبت درباره علایق و خواسته هایش اکتفا نمودم. برای گردآوری اطلاعات دقیق تر پرسشنامه ای تهیه نمودم و در اختیار 6 نفر از دبیران   علیرضا  قرار دادم تا در مورد خصوصیات رفتاری او اظهار نظر نمایند که براساس نتایج استخراج شده از اجرای این پرسشنامه حالات و رفتارهای زیر بیشترین فراوانی را داشت.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 268



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.