no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

ارائه مستندات پیرامون ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد تعامل خوب بین دانش آموزان و همکاران در مدرسه

اقسام ارتباط

ارتباط را مي‌توان به اعتبارات مختلف تقسيم كرد:

الف- به اعتبار محتوا: 1. ارتباط خصوصي و بدون واسطه؛ 2. ارتباط جمعي يا عمومي؛ 3. ارتباط نوشتاري؛ 4. ارتباط غيرنوشتاري؛ 5. ارتباط ملّي؛ 6. ارتباط فرا ملّي؛ 7. ارتباط كلامي؛ 8. ارتباط غيركلامي؛ 9. ارتباط انساني؛ 10. ارتباط ماشيني؛ 11. ارتباط زماني؛ 12. ارتباط غيرزماني؛ 13. ارتباط سازماني؛ 14. ارتباط غير سازماني؛ 15.ارتباط نمادين.

ب- به اعتبار كاركرد: «ديويد برلو» ارتباط را بلحاظ كاركردي به سه دسته تقسيم مي‌كند: 1. ارتباط در جهت توليد و انجام كار؛ 2. ارتباط در جهت ابداع؛ 3. ارتباط در جهت حفظ و بقاء، خواه هويت فرد و خواه حفظ روابط بين افراد.

ج- به اعتبار چگونگي ايجاد: 1. مستقيم؛ 2. غيرمستقيم.

د- به اعتبار افراد مشاركت‌كننده: 1. ارتباط شخصي؛ 2. ارتباط غيرشخصي؛ 3. ارتباط جمعي. (دادگران، ص 32-29)

مدل‌هاي ارتباط

مدل‌هاي مختلفي براي فراگرد ارتباط ارائه شده است كه بطور كلي مي‌توان آنها را از نظر وسعت عناصر تشكيل دهنده به صورت دو قالب ساده و پيچيده نشان داد. برخي از اين مدلها عبارتند از:

1-  مدل لاسول: وي مدل ارتباطي خود را در قالب پنج سؤال اساسي عنوان مي‌كند:

الف) چه كسي؛ ب) چه مي‌گويد؛ ج) در چه كانالي؛ د) به چه كسي؛ هـ) با چه اثري.

2-  مدل “كلود شانون” و “وارن ويور”: در اين مدل رمزها به صورت نشانه‌ها، از سوي منبع و از مسير كانال، به مخاطب مي‌رسند و پيامگير آنها را رمزگشايي مي‌كند. در چنين مسيري است كه علائم تبديل به پيام شده و قابل ادراك مي‌شوند. در اين ميان اختلال يا پارازيت در فاصلۀ ارتباطي بين رمزگذار و رمزگشاي مي‌تواند وجود داشته باشد و روی پيام اثر بگذارد. (دادگران، ص 39-38)

3- مدل گرنبر: گرنبر با دقت و تفصيل بر روي مدل لاسول كاركرد و مدلي كلامي تحصيل كرد؛ كه ده حوزه اصلي پژوهش ارتباطي را نشان مي‌دهد. اين مدل در واقع گسترش مدل لاسول است.

4- مدل شرام: شرام در رشته‌اي از مدل‌هاي اوليه از يك مدل ارتباطي ساده به سوي مدل پيچيده‌‌تري پيش مي‌رود كه تجربه‌هاي متراكم دو فردي را كه مي‌كوشند ارتباط برقرار كنند به حساب آورد و سپس به مدلي مي‌رسد كه ارتباط انساني را با كنش متقابل ميان دو فرد در نظر مي‌گيرد. (سورين ورنر و تانكارد جيمز،1386، چاپ سوم، ص 87 – 80)

عناصر ارتباط

در هر ارتباط عناصر گوناگوني وجود دارند كه با توجه به تركيب آنها طرز برقراري جريان ارتباط روشن مي‌شود. اين عناصر با توجه به نوع ارتباط متفاوتند:

1-  ارتباط مستقيم: اين ارتباط ساده ترين جريان ارتباطي را داراست و شامل سه عنصر: گيرنده پيام، فرستنده پيام، و پيام مي‌باشد.

2- ارتباط غيرمستقيم: در اين نوع ارتباط عنصر جديدي به نام وسيله ارتباطي به 3 عنصر ارتباط مستقيم افزوده مي‌شود.

3- ارتباط جمعي: در ارتباط جمعي علاوه بر عناصر موجود در ارتباط مستقيم و غيرمستقيم، عناصري ديگري نيز وجود دارند كه عبارتند از: ارتباط‌گر(رمزگزار)، دستگاه گيرنده، ارتباط‌گير(رمزياب) و بازخورد. (معتمدنژاد، ص 46 – 43)

پیشینه تحقیق :

با بررسی هایی که اینجانب انجام دادم  موارد زیر مشاهده گردید :

دربخشی از کتاب مدیر یک مدیر است  (، نشر امرود تهران ، 185 صفحه ،1386  ) با موضوع  مدیریت ایجاد و اعمال ارتباطات انسانی مناسب با همکاران ، مطالبی در مورد اینکه چگونه می توانیم چهار کارکرد جذب ، بهسازی ، نگهداری و کاربرد را به عنوان اجزای اصلی نظام مدیریت منابع انسانی ، را در مورد همکاران اعمال کنیم  وجود داشت که در این خصوص برای هریک از مراحل راه حل هایی ارائه شده بود.

مارگريسون و كاكابادسه ( 1973) تحقيقي تحت عنوان مديريت مؤثر از طريق داشتن مهارت در برخورد صحيح با افراد انجام داده اند. هدف اصلي اين تحقيق بررسي ميزان مهارت در برخورد صحيح براي انجام دادن كار مؤثر از سوي مديران ارشد بود . نمونه آماري اين تحقيق 71 نفر از مقامات ارشد )شامل مسؤول وزارتخانه ها تا مدیران اول سازمانهاي خدماتي در 16 وزارتخانه( زيمبابوه بود. نتايج زير از اين پژوهش به دست آمده است:

1-  اكثريت مديران سطح بالا متفق القول بودند كه اداره افراد بيشترين وقت آنها را مي گيرد و از نقش خود در زمينة مديريت روابط ميان افراد آگاهي داشتند.

2-  مقامات ارشد، بر لياقت و مهارت در برخورد صحيح با افراد و ايجاد انگيزه در آنها به عنوان معيار اصلي براي افزايش اثربخشي و در نتيجه پيشرفت شغلي سريع تأكيد داشتند.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 158



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.