no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

جدید : گزارش تخصصی 18 صفحه ای اجرای طرح عفاف و حجاب در مدرسه



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

جدید : گزارش تخصصی 18 صفحه ای اجرای طرح عفاف و حجاب در مدرسه
zip
می 19, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

جدید : گزارش تخصصی 18 صفحه ای اجرای طرح عفاف و حجاب در مدرسه


گزارش تخصصی عفاف وحجاب

نمونه جدید گزارش تخصصی عفاف و حجاب برای معاون پرورشی با قابلیت استفاده توسط سایر همکاران – نگارش شده در 28 اردیبهشت ماه 97 که بصورت یک فایل ورد و قابل ویرایش همراه با 5 پیشنهاد کوتاه جهت ارزشیابی همینک میتوانید دانلود کنید.

گردآوری و پژوهش های گزارش تخصصی عفاف و حجاب برای معاون پرورشی مدارس تماما توسط تیم های پژوهشی و همکاران سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران انجام شده است .  و بانک گزارش تخصصی معلمان در همکاری با این سایت این نمونه را منتشر کرده است . کیفیت نگارشی بسیار بالا از مهمترین ویژگیهای این فایل میباشد .

مطابق با نظر مدیریت سایت تمامی فایل های پژوهشی مانند اقدام پژوهی و گزارش تخصصی از زمان انتشار تا زمانی که به عدد 5 بار دانلود برسند با قیمت بالاتری ارائه میشوند .این نمونه برای اولین بار از 29 اردیبهشت ماه 1397 در سایت بارگذاری شده است و بعد از رسیدن به سقف دانلود 5 عدد قیمت آن به 3000 تومان کاهش خواهد یافت.

سرفصل های موجود در گزارش تخصصی عفاف و حجاب برای معاون پرورشی

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی اجرای طرح عفاف و حجاب معاونان پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  اجرای طرح عفاف وحجاب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  اجرای طرح عفاف وحجاب

دیباچه پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب

درک مشکل پیرامون قضیه  اجرای طرح عفاف وحجاب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  اجرای طرح عفاف وحجاب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  اجرای طرح عفاف وحجاب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  اجرای طرح عفاف وحجاب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  اجرای طرح عفاف وحجاب

بررسی بیشتر در رابطه با اجرای طرح عفاف وحجاب

ارائه مستندات پیرامون اجرای طرح عفاف وحجاب

پیش بینی نتایج در مورد اجرای طرح عفاف وحجاب

راهکارها پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب

رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای طرح عفاف وحجاب

چکیده گزارش

علت رعایت نکردن کامل حجاب می تواند ناشی از عواملی چون عدم آگاهی نسبت به حدود شرعی حجاب ویا فشار های موجود در سطح جامعه در زمینه حجاب، الگو های نامناسب در جامعه و نیاز هایی چون توجه و … باشد. بسیاری از دختران و زنان هنوز در پاسخ این سوال که چرا زنان باید حجاب داشته باشند به جواب روشنی دست نیافته و این عامل و بسیاری از عوامل فرهنگی، محیطی و … موجب شده است تا نا آگاهانه به ارزش حجاب خویش پی نبرده و الزامی برای رعایت این دستور الهی نیابند و کم کم به سوی بدحجابی سوق داده شوند. این تجربه در پی آن است که بداند اولا” چرا دانش آموزان حجاب خود را رعایت نمی کنند، ثانیا” چگونه می توان بدون اجبار آن ها را به رعایت حجاب علاقه مند کرد؟ ثالثا” چگونه می توان این مسئله را در آن ها درونی و عمیق نمود؟ سال هاست که در  خانه ها مادران و در مدارس معلمان برای رعایت حجاب اجبار دارند اما همان طور که

مقدمه گزارش

لزوم پوشش زن در برابر مرد نامحرم، یکی از مسائل مهم اسلامی است که در قرآن کریم به آن تصریح شده و همه فقهای اسلامی، در واجب بودن آن اتفاق نظر دارند. بنابراین در اصل مطلب از جنبه اسلامی تردیدی نیست. حجاب زن از آن نظر اهمیت دارد که نه تنها حافظ اخلاق و عفت در سطح جامعه است، بلکه وجود چنین حکمی در اسلام، نوعی بزرگداشت زن مسلمان و محفوظ نگهداشتن وی از نگاه های مردان است. پس از نظر اسلام، حجاب و حفظ حریم زن، یکی از حقوق زنان مسلمان است که هم خود باید آن را رعایت کنند و هم مردان باید به آن احترام بگذارند و اگر زنان غیرمسلمان این احترام را برای خود حفظ نکنند، مردان در مورد حفظ احترام آنان لیسَ « : وظیفه ای ندارند؛ چنان که در روایتی از رسول خدا  ص   نقل شده که فرمودند مستدرک الوسایل،ج،   » لِنساء اهلِ الذمّهِ حُرمهً لا بأْسَ بالنّظرِ الیهِنَّ ما لم یتعمّدْ ذلکَ 14 ، ص 277   . یعنی زنان غیرمسلمان چون در حریم دین داری و ایمان نیستند، نگاه کردن به آن ها تا وقتی به قصد لذت بردن نباشد، اشکال ندارد.

دانلود گزارش تخصصی عفاف و حجاب برای معاون پرورشی مدارس

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونان پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بعد از طی کردن مراحل خرید و پرداخت لینک دانلود گزارش تخصصی حجاب و عفاف برای معاون پرورشی مدارس در دسترس خواهد بود . یک نسخه هم به ایمیلتان ارسال میگردد

به علت حمایت کردن از همکارانی که ما را در تهیه فایل ها کمک میکنند این فایل  جدید تا رسیدن به 5 خرید و دانلود از لحظه انتشار با مبلغ بالاتری ارائه میشود.

بازدیدها: 452



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.