گزارش تخصصی ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
گزارش تخصصی ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
گزارش تخصصی ریاضی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 38 صفحه
بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی ریاضی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی ریاضی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی ریاضی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با نمایش خلاق
گرد آوری شواهد یک
از آنجا که قبل از شروع به کار کردن یکی از مفاهیم کتاب که در این گزارش تخصصی مفهوم ضرب مد نظر بود می بایست طرز تفکر و نگاه و سطح علمی دانش آموزان در درس ریاضی به طور کلی سنجیده شود دست به اقدامات زیر زدم.
به منظور آگاهی بیشتر از میزان علاقهی دانشآموزان نسبت به درس ریاضی، دفترچهای به نام ثبت فعالیتهای ریاضی تهیه نموده و هر ورق آن را به دانشآموزی اختصاص دادم و هنگامی که دانشآموزان فعالیتهای مختلف گروهی و فردی در کلاس انجام میدادند، با دقت، رفتار آنان را مشاهده نموده و یادداشت میکردم. بعد از دو ماه و چند روز:
با مشاهدهی فعالیتهای دانشآموزانم در زنگ ریاضی و بررسی یادداشتهای روزانه پژوهشی خود، چنین دریافتم:دانشآموزان برای شرکت در فعالیتهای گروهی مربوط به درس ریاضی از خود رغبتی نشان نمیدادند. در انجام تمرینهای ریاضی دقّت کافی را نداشتند. در انجام فعالیتهای عملکردی درس ریاضی، با دوستان خود همکاری نمی کردند. در تمیز نگهداشتن کتاب ریاضی چندان کوشا نبودند. به وسایل کمک آموزشی هنگام تدریس ریاضی توجه نداشتند.
با بررسی مراجعات مکرر بعضی از اولیای دانشآموزان به کلاسم، و گله مندی از فرزندشان در رابطه با درس ریاضی دریافتم:از نتایج آزمونهای مداد-کاغذی درس یاد شده ناراضی بودند. نسبت به درس ریاضی ابراز بیعلاقهگی می کردند.انجام تکالیف ریاضی در منزل، با تأخیر و نارضایتی اولیا همراه بود. تکالیف ریاضی با کمک بزرگترهای خود انجام می شد.
با نظرسنجی از دانشآموزان در مورد میزان علاقهی آنها نسبت به درس ریاضی دریافتم: نسبت به یادگیری درس ریاضی نگرش مثبتی نداشتند. به نقل از چند تن از دانشآموزان زنگ ریاضی خسته کننده بود. همچنین با بررسی نتایج حاصل از آزمون ریاضی دریافتم: آزمونهای عملکردی را با دقت انجام نمیدادند. علاقهای به انجام آزمونهای عملکردی نداشتند. نتایج آزمونهای عملکردی چندان رضایتبخش نبود.
با بررسی کارنامه پیشرفت تحصیلی سال گذشته آنها نیز دریافتم: ارزیابی درس ریاضی در کارنامه پیشرفت تحصیلی سال گذشته برخی از آنان چندان رضایت بخش نبود.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی ریاضی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
بازدیدها: 28
دیدگاه ها