no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی چند پایه دبستان : آموزش مفاهیم نماز در 28 صفحه فایل ورد



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی چند پایه دبستان : آموزش مفاهیم نماز در 28 صفحه فایل ورد
zip
مارس 14, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی چند پایه دبستان : آموزش مفاهیم نماز در 28 صفحه فایل ورد


گزارش تخصصی چند پایه دبستان

گزارش تخصصی چند پایه دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه در دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی چند پایه دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

دیباچه پیرامون قضیه آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

درک مشکل پیرامون قضیه  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

بررسی بیشتر در رابطه با آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

ارائه مستندات پیرامون آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

پیش بینی نتایج در مورد آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

راهکارها پیرامون قضیه آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

رفرنس و منبع مورد استفاده آموزش مفاهیم نماز به دانش آموزان چندپایه

انتخاب راه حل یا راه حل ها

راه حل های 1 ، 2 ، 4 و 5   باتوجه به خصوصیات ذاتی و تأثیر پذیری شدید آنان از محیط واطرافیان مورد تأیید قرارگرفته و آن ها را به مرحله ی اجرا در می آورم .

با توجه به اینکه راه حل های 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 و 14  جنبه ی آموزش غیرمستقیم دارند و تأثیر گذاری بسیار بالای این نوع آموزش این راه حل ها تأییدشده و به مرحله ی اجرا درمی آورم .

راه حل 11 ،  باتوجه به فرمایش پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: قلب دانش آموزان رقیق‌تر و آماده پذیرش خیر است، وقتی خداوند مرا برای بشارت و انذار مردم مبعوث کرد، سالخورده‌ها با من مخالفت کردند، اما دانش آموزان با من پیمان بستند» (به نقل از محجه البیضاء، جلد 3)،«این فرمایش رسول اکرم (ص) نشان دهنده تربیت پذیری و الگو پذیری دانش آموزان است».(ابطحی، 1376،ص100).  تأیید شده و به مرحله ی اجرا در می آورم.

راه حل های 13 ، 16 ، 17 و 21   با توجه به این که دانش آموزان در سنین دانش آموزی ونوجوانی دوست دارند به آنان بها داده شود و مورد توجه اطرافیان مخصوصاٌ معلمان قرارگیرندتأثیرگزاری این راه حل ها زیاد بوده ومورد تأیید وبه مرحله ی اجرا درمی آورم .

راه حل 18  ،  تهاجم فرهنگی  همه جانبه و عظیم دشمنان حتی در روستاهای کوچک و دور افتاده هم رخنه کرده و ازهمان دوران دانش آموزی ، فرهنگ غنی نماز و اسلام را از بچه ها دور نگه داشته وآنان را بافرهنگ فاسد خود پرورش می دهند و متأسفانه خانواده ها هم در این تهاجم ، آگاهانه یا ناآگاهانه مسیر ولوازم پیروزی دشمنان اسلام را فراهم می کنند. به همین دلیل این راه حل تأیید شده و به مرحله ی اجرا در می آورم.

راه حل 3 ، به دلیل این که زمان برگزاری نماز جماعت طی بخشنامه ای از سوی اداره اعلام می شود و مدیر مدرسه طبق قانون اختیار انتخاب زمان برگزاری نماز جماعت را ندارد ؛ مورد تأیید قرار   نمی گیرد.

راه حل : 22 : برای اجرای این راه حل محتوای آموزشی با موضوع نماز برای دانش آموزان تهیه کرده و به آنان نشان دادم.

درمجموع راه حل های   1 ، 2 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 ، 18 و 21  مورد تأیید واقع شده و بقیه ی راه حل ها رد می شوند .

اعتباربخشی راه حل یا راه حل ها         

راه حل ها را در اختیار پیش نماز مدرسه که ازبین همکاران انتخاب شده است ، قرار دادم و نظرشان را در خصوص مفید بودن آن ها جویاشدم ، ایشان پس از بررسی و دقت درراه حل های انتخاب شده آن ها را تأیید کردند.

همچنین در جلسه ی شوراي معلمان راه حل ها ی انتخاب شده را جهت اعتبار بخشی و نظرخواهی همکاران مطرح کردم کلیه ی حاضران درجلسه راه حل ها را مناسب دانسته و در اجرای آن ها قول همکاری دادند.به مدت سه هفته راه حل ها را روی کلیه ی دانش آموزان شرکت کننده در نماز جماعت اجرا کردم که نتیجه ی بسیار خوبی داشت .

همچنین طبق تجربیات ….. ساله ی من که در مدارسی که تدریس می کردم و نماز جماعت برگزار می شد این راه حل ها نتیجه ی خوبی داشته اند ؛ بنابر این این راه حل ها مورد اعتبار قرار می گیرند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی چند پایه دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 138



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.