no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی : آرام کردن دانش آموز شلوغی که همکلاسی هایش را اذیت میکند



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی : آرام کردن دانش آموز شلوغی که همکلاسی هایش را اذیت میکند
zip
فوریه 11, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی : آرام کردن دانش آموز شلوغی که همکلاسی هایش را اذیت میکند


گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

دیباچه پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

درک مشکل پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

بررسی بیشتر در رابطه با آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

ارائه مستندات پیرامون آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

پیش بینی نتایج در مورد آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

راهکارها پیرامون قضیه آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

رفرنس و منبع مورد استفاده آرام کردن دانش آموز شلوغ کار که همکلاسی های خودش را  اذیت می کرد

راهكار ها

ذکر چند نکته برای اداره ی مناسب كلاس و مدرسه كه نقش مهمّی در نظم اجتماعی و بالا رفتن بازدهی آموزشی دارد به شرح زير می باشد :

1- قوانينی را  كه برای اداره ی كلاس ضروری  به نظر مي رسد باید با عباراتی مشخص در ابتدای سال تحصيلی برای دانش آموزان بيان  كرد  و بچه هايی كه از قوانين اطاعت  كنند و از مقرّرات كلاس سرپيچی نكنند را جهت تشويق در اردو های تدارك ديده  شركت  داد .

2- در اوّل سال تحصيلی  جهت  اجرای مناسب  قوانين  واحد آموزشی مدرسه تعهّدنامه ی ثبت نام دانش آموزان را در چندين نوبت مراسم صبحگاهی قرائت و تعهّد اخلاقی از كلّيّه ی دانش آموزان گرفته شود .

3- جهت اجرای نظم دركلاس ها و برای  همكاری با مدير آموزشگاه  برای هر كلاس يك مبصر – جانشين – مسئول غائبين و  يك نفر  به عنوان مسئول  انتظامات سالن  در  حين  خروج  از  كلاس  و  حياط  مدرسه  با  تأييد  دانش آموزان انتخاب می شوند .

4- انتخاب دو نفر از دانش آموزان  تحت  عنوان  انتظامات جلوی  درب  ورودی سالن كه در زنگ های تفريح مشغول انجام وظيفه می باشند .

5- انتخاب سه نفر از دانش آموزان  شورای دانش آموزی  مدرسه  تحت عنوان انتظامات درب ورودی حياط مدرسه در زنگ های تفريح جهت كنترل افراد متفرّقه و دانش آموزان .

6- تهيّه ی پارچه ی سفيد بازوبند برای انتظامات حياط مدرسه  و درب  ورودی حياط مدرسه و درب سالن ورودی در زنگ های تفريح .

۷- تذكّر و قرارداد با دانش آموزان مبنی بر اين كه درحياط مدرسه رعايت حال دانش آموزان بيمار و ضعيف را بكنند و حتی احتمال بدهند كه در حين دويدن امكان دارد به يك دانش آموزی برخورد كنند كه عمل جراحی كرده و بر اثر برخورد آن ها به زمين بخورد و منجر به خسارت شود ،  در صورت بروز چنين حوادثی دانش آموز بی توجه مسئول پرداخت هزينه می باشد .

۸- تذكّر به دانش آموزان در خصوص  باز بودن درب ورودی حياط مدرسه   مبنی بر  اين كه ورود دانش آموزان  به مدرسه  آزاد  امّا  خروج  از مدرسه ممنوع مي باشد  و بدون اجازه ی مسئولين مدرسه  و خودسرانه خارج شدن  از مدرسه  تخلّف محسوب مي شود .

۹- تهيّه ی دفتر انضباطی جهت يادداشت موارد تذكّر داده شده و موارد تشويقی دانش آموزان .

1۰- پيگيری جدّی در مورد  غائبين و در صورتی كه دانش آموز  بدون اطّلاع خانواده اش غيبت كند  قبل از زنگ مدرسه با خانواده اش تماس گرفته و علّت غيبت سؤال شود .

1۱- تذكّرات خصوصی به دانش آموزان شلوغ ( بيش فعّال ) و ايجاد انگيزه و علاقه در دانش آموزان .

1۲- داشتن قابليّت صبر و بردباری درصورت بروز مشكل و توانايی گوش دادن به حرف های دانش آموزان تارسيدن به نتيجه و برقراری آشتی و رضايت بين دانش آموزان در صورت چشم پوشی كردن آن ها از مسايل به وجود آمده .

1۳- تذكّر نكات اخلاقی و حتّی نكات مهمّ  كتابچه ی جوان ، قانون ،  .  .  .  و آگاهی دادن جهت مهارت های زندگی و اين كه با افراد مزاحم در خيابان و جامعه چطور برخورد كنند .

1۴- اجتناب از تنبيه بدنی در كلّ دوران مسئوليّت .

هدف از انضباط اين است كه فرد را قادر به سازش با قوانين و مقرّراتی كند كه فرهنگ يك گروه پذيرفته است به طوری كه رفتار خود را با توقّعات وخواسته های سالم اجتماعی كه در آن زندگی مي كند هم آهنگ نمايد .

اهمّيّت انضباط به شرح زير است :

الف – سلامت جامعه

ب – شادی و نشاط فرد

ج – سازش فردی و اجتماعی

د – احساس امنيّت

ه – اعتماد به نفس

و – جلب محبّت ديگران

ز – صرفه جويی در وقت

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 128



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.