no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : چگونگی ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : چگونگی ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق
zip
مارس 17, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : چگونگی ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق


گزارش تخصصی معلمان ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 36  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

دیباچه پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

درک مشکل پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

بررسی بیشتر در رابطه با  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

ارائه مستندات پیرامون  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

پیش بینی نتایج در مورد  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

راهکارها پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

رفرنس و منبع مورد استفاده  ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان

مسئله طلاق را میتوان بحرانی پنداشت که آمارش‌ نه‌ تنها در مملكت‌ ما، بلكه‌ در تمام‌ جهان‌ رو به‌ افزايش‌ است‌. مشكلاتي‌ از قبيل‌ فقر، عدم‌ درك‌ متقابل‌، دخالت‌ خانواده‌، اعتياد، ازدواج‌ مجدد و غيره‌ عواملي‌ هستند كه‌ اين‌ آمار را بالا مي ‌برند و كافي‌ است‌ كه‌ در اين‌ ميان‌ يك‌ راهنماي‌ درست‌ و منطقي‌ وجود نداشته‌ باشد. به‌ اميد روزي‌ كه‌ هيچ‌ گاه‌ شاهد چنين‌ اتفاقات‌ تلخي‌ نباشيم‌.

تأثيرات طلاق در فرزندان را مي توان به ترتيب زير طبقه بندي كرد:

1ـ ايجاد زمينه هاي وسواس در پسران و پسران:

( وسواس تكرار بدون اراده و افراطي اعمال و كاعلی اصغري روزمره است )

2ـ بروز افسردگي در كودكان و نوجوانان: در اين نوع بيماري اجتماعي، فرد فاقد احساس لذت يا درك كمتري از زندگي روزمره است، بي اشتهايي بر او چيره شده و خستگي به طور مداوم در ارگانيسم بدن وي مشاهده مي شود.

3ـ به وجود آوردن زمينه هاي اضطراب: در نوجوانان حالتي شبيه به احساس ترس، نگراني و تشويش به وجود مي آيد. در اين بيماري علائم بيم از آينده در رفتار نوجوانان مشهود است. نوجوان با توجه به سستي مباني خانواده از تفكر در مورد برنامه ريزي مدون براي حركت هاي دسته جمعي و گروهي وحشت دارد.

4ـ ايجاد روحيه پرخاشگري و عصيان در نوجوانان: نتيجه محروميت هاي مداوم از مهر و محبت پدري است. در اين نوع بيماري چون نوجوان امكان مذاكره حضوري و مستقيم و متقابل با پدر و مادر خود را نمي يابد و از طرفي سؤال هاي خود را بي جواب مي بيند، روحيه عصيان و پرخاشگري در او به وجود مي آيد. رفتاعلی اصغري پرخاشگرانه در اعمال و گفتار نوجواناني كه خانواده هاي آنان از همديگر جدا شده اند كاملاً مشهود است.

5ـ بي قراري: اين بيماري با شدت و ضعف در نوجوانان خانواده هايي كه شاهد جدايي پدر و مادر خود بوده اند مشاهده مي شود. حالتي كه فرد در مقابل هرگونه عاملي تحريك پذير است يعني حتي در مقابل محرك هاي ضعيف عكس العمل شديد نشان مي دهد.

6ـ حسادت سوءظن و سماجت، در نوجوانان خانواده هايي كه والدين آنها از هم جدا شده اند اين حساسيت ها ديده شده است. اين گروه از نوجوانان در مقابل همراهان و همسالان خود حساسيت بيشتر و زياده از حد نشان مي دهند.

طلاق در بسياري از موارد و مواقع ضروري است و زوجين ناگزير به قبول اين امر هستند. ولي در اغلب موارد جدايي ها در نتيجه توقعات بيجاي احساسي، اقتصادي و عاطفي زوجين از همديگر، سوءظن و بدبيني بي مورد، نداشتن صبر و گذشت در زندگي، حسادت بيش از حد زن و شوهر، پرخاشگري و تندخويي زن يا مرد و غرور و خودخواهي بي مورد صورت مي گيرد.

آنچه از پژوهش ها در امر طلاق برمي آيد اين است كه پسران خانواده هاي تك سرپرست يعني آنها كه فقط با پدر يا مادر به سر مي برند در معرض عوارض نامطلوبي چون انحرافات ازدواج زودرس، فرار از خانه و ترك تحصيل قراردارند. اين امر در مورد گروه هاي اجتماعي و طبقاتي نيز صدق مي كند.

البته وقتي پاي نامادري و ناپدري به ميان مي آيد تحول و پيچيدگي خاصي در زندگي كودكان و نوجوانان به وجود مي آيد.

آشنايي كودك و نوجوان با بستگان جديد، خواهعلی اصغر، برادعلی اصغر، دايي ها و عموهاي نانتي گرچه گستره اي از دنياي تازه و متفاوت به وجود مي آورد ولي اغلب فرزندان در جوار ناپدري و نامادري احساس خوشبختي و شادماني نمي كنند. گرچه ممكن است زن يا شوهر با همسر جديد خود كاملاً خوشبخت باشد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 89



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.