no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 9, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 20 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

دیباچه پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

درک مشکل پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

بررسی بیشتر در رابطه با کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

ارائه مستندات پیرامون کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

پیش بینی نتایج در مورد کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

راهکارها پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

تجزیه و تحلیل داده ها:

تعلیم و تربیت در محیطی آماده، ایمن، پر نشاط با استفاده از بالاترین میزان مراقبت های بهداشتی و بهره مندی از وجود معلمان و مربیان و مسئولان سالم، عالم و پارسا از حقوق اولیه کودکانی است که فعالیت و هدف آنها تحصیل، کسب معرفت است. نونهالان از توانایی و فرصت کافی برای تامین و رفع نیازمندی های آموزشی تربیتی و ….. و بهداشتی خود برخوردار نیستند. از این رو یکی از مهمترین عواملی که بهداشت و سلامت دانش آموزان را در مواجهه به بروز حوادث احتمالی در طول دوران تحصیل تضمین می کند وجود فضا و محیط ایمن و با نشاط آموزشی است. یعنی برخورداری از یک مدرسه و بهداشتی در مدرسه سالم فرصت و زمینه اقداماتی برای پرورش و رشد بدنی، ذهنی، اخلاقی، اجتماعی، علمی دانش آموزان فراهم می باشد. و از بروز هر گونه حادثه ای که احتمال می رود در آموزش و پرورش سالم کودکان اختلال ایجاد کند پیشگیری می شود. از طرفی مدرسه فضای اجتماعی خاصی است که آموزش و رشد شخصیت کودکان امروز که جامعه ساز فردایند در پناه روشهای صحیح آموزشی، فضای فیزیکی مطلوب و محیط مساعد روانی آن پایه گذاری و اداره می شود. یکی از مهمترین و اساسی ترین و تاثیرگذارترین مسائل بهداشتی مدرسه، رعایت بهداشت محیط در مدرسه می باشد. از سوی دیگر مدرسه خانه وسیعی است که تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان ساعات فراوانی از عمر گرانبهای خویش را در آن سپری می کنند.

این خانه مقدس باید دوست داشتنی باشد تا دانش آموزان با اشتیاق و علاقه بدان پا نهند و با نشاط و شادابی به فراگیری علم

 

و معرفت بپردازند. مدرسه زیبا و جذاب و بهداشتی زمینه را برای یادگیری علوم و فنون فراهم آورده و شکوفایی استعدادها  را تسهیل می کند و مدرسه غیر بهداشتی و نامناسب شوق و اشتیاق برای فراگیری را به حداقل رسانده و امکان پویایی و بالندگی را کاهش می دهد. امروزه سلامت کودکان ما در گرو سه عامل اساسی یعنی محیط « مدرسه- خانه- جامعه» وراثت و شیوه زندگی آنها می باشد: مهندس عباس خالصی: مولف کتاب بهداشت محیط، ایمنی و ارگونومی مدارس، حوادثی که در مدرسه اتفاق می افتد ممکن است در نتیجه رفتارهای دانش آموزان و عوامل محیطی در مدرسه باشد.

برخی از حوادث در مدرسه در کلاس درس اتفاق می افتد و از طرفی بعضی حوادث در زمین مدرسه اتفاق می افتد. برخورد دانش آموزان با یکدیگر به هنگام بازی یا بروز رفتارهای خشن همه می توانند در ایجاد حادثه در مدرسه موثر باشد. لذا برای پیشگیری حوادث در مدرسه باید به دو اصل کلی اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 192



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.