no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

دیباچه پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

درک مشکل پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بررسی بیشتر در رابطه با کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

ارائه مستندات پیرامون کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

پیش بینی نتایج در مورد کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

راهکارها پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی

1.از نظر هوشی در حد متوسط وبالاتر باشد :تا بتواند با سایر نوجوانان تعامل داشته باشد .

2.عضو باید دارای سازگاری متوسطی باشد :داشتن سازگاری اجتماعی و توانایی واکنش مناسب در مقابل دیگران

3.احساس نیاز به تعلق داشتن : یعنی باید به عده ای وابسته باشند که در محیط مدرسه با دوستان ارتباط دارتد این ویژگی پیوند های اجتماعی را بوجود می آورد و منفی به شمار نمی رود .

4.تعلق به قشر متوسط جامعه : دانش آموزانی که به دلیل فقر شدید یا پایین بودن جایگاه اجتماعی فاصله چشمگیر با سایر دانش اموزان دارند نمی توانند به سادگی یه عضویت مدرسه نامرئی در آیند ..

عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی

1.جذابیت : معنای جذابیت از گروهی تا گروه دیگر ، در میان قشر های گوناگون سنی ،دارای تفاوت آشکاری است . ممکن است آنچه برای کودک یا نوجوان جذاب است برای فردیا افراد دیگر جذابیت زیادی نداشته باشد . مانند تماشای سریال های تلویزیونی که عده ای را جذب کرده به سوی خود می کشاند و تا هفته بعد در بین نوجوانان به شدت صحبت است و دیگر افراد نسبت به این سریال واکنش منفی نشان می دهند . این تفاوت در نشان دادن جاذبه و دافعه به طور دقیق به صفات شخصیتی افراد بر می گردد . (احمدی , 1379, ص. 28)

  1. بر طرف کردن یک نیاز : وقتی که اطلاعات نیازی رارفع می کند یا به نیاز های زود هنگام وعملی افراداشاره می کند ، بین افراد منتقل می شود.نوجوانان ، به دلیل ویژ گیهای سنی خود ، گاهی دچار خطاها و لغزشهایی در اعمال ، حرکات و گفتار ها می شوند که با سرزنش بزرگترها مواجه می گردند .این سرزنش ها عزت نفس مورد نیاز آنان را از بین می برد . از این رو هر رفتاری که به نوعی این خطا ها را امری مجاز و مورد قبول نشان دهد ، برطرف کننده ی نیاز آنان به مقبولیت در نزد دیگران است . وقتی نوجوان خطایی را از دیگران می بیند که به نوعی مشابه خطا ها و ناپختگی های اوست ، از طریق همرنگی با آن ، احساس آرامش بیشتری می کند .رفتار هایی که در تلویزیون لغزشهای بزرگترها را نشان می دهد  نیاز روحی نوجوان را به این موضوع که تنها من نیستم که اشتباه می کنم ، بر طرف می کند . (احمدی , 1379, ص. 30)
  2. داشتن جنبه انحصاری : تا وقتی اطلاعات جنبه عمومی دارد در مدرسه نامرئی منتقل نمی شود بنابر این جنبه هاییاز اطلاعات که عمومی است و همه به نوعی از آن آگاه هستند ، نیروی لازم برای انتقال در مدرسه ی نامرئی را ندارد . ولی بخشی از اطلاعات که جنبه انحصاری دارد ، نیروی لازم برای شایع شدن را در درون خود داراست . وقتی که این ویژگی از بین می رود ،یعنی یک واحد اطلاعاتی شیوع زیادی می یابد . دیگر نیروی لازم برای انتقال در مدرسه نامرئی را ندارد . وقتی که یک لطیفه جنبه انحصاری دارد ،مطلبی است که قابلیت و نیروی لازم برای انتقال را در درون خود دارد .ولی وقتی که همه آن را شنیدند ،دیگر جذابیت خود را از دست می دهد . (احمدی , 1379, ص. 31)

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 157



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.