no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

دیباچه پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

درک مشکل پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بررسی بیشتر در رابطه با فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

ارائه مستندات پیرامون فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

پیش بینی نتایج در مورد فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

راهکارها پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

رفرنس و منبع مورد استفاده فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

گر آوري شواهد ۲:

پس از اجرای راه حل های فوق تغییر در رفتار دانش آموزان در زنگ تفریح مشاهده گردید . دانش آموزان در  کارها به صورت گروهی مشارکت کردند و سعی کردند با همکاری معاون مدرسه محیط مدرسه را به صورت محیطی با نشاط و جذاب دربیاورند. این کار باعث شد که آن ها به فعالیت های مختلف مشغول شوند که بسیاری از این کارها می بایست به صورت گروهی انجام شود از قبیل نظافت عمومی مدرسه  و اجرای سرود و مسابقات و…

 اعتبار سنجی:

پرسشنامه ای که در قسمت شواهد یک آمده است در مدرسه اجرا شد و نظرات همکاران بررسی و  اهم آن ها به اجرا گذاشته شد .همکاران اجرای کلیه ی راه حل هایی که در بالا ارائه شده  است را مفید دانسته و نتایج آن را مشاهده نموده اند.

  • مهارت هایی برای مدیریت اختلافات دانش آموزان

تهیه ی کارت های اختلاف و جمع آوری پیامد های مثبت و پیامد های منفی از خود دانش آموزان با نوشتن در کارت ها و جمع آوری و ثبت آنها در یک دفتر چه و قرات بهترین نظر در رفع اختلافات در برنامه صبحگاهی و تشویق دانش آموزانی که رفع اختلاف شده و بهترسن روش را انتخاب کرده اند.

سوال های کارت های اختلاف به شرح زیل می باشد :

  • آیا پیدا کردن راه حل برای بعضی از اختلافات سخت تر بود ؟
  • گروه شما چطور تصمیم گرفت ؟کدام راه حل ، بهترین راه حل است . با بیان مثال های خوب
  • به نظر شما چرا بعضی از بچه ها نمی توانند راه حل های بهتر برای اختلافشان را پیدا کنند ؟
  • آیا وقتی با دوستانتان اختلاف دارید ، از راه حل های این فعالیت هم استفاده می کنید ؟
  • معمولا درباره ی چه چیز هایی با دوستانتان دعوا می کنید ؟
  • با انجام دادن یا ندادن چه کارهایی می توانید جلوی دعوا کردن خودتان با دوستانتان را بگیرید ؟

(راحله ابراهیمی /40 (بهداشت و سلامت ) مجله ی آموزش ابتدایی . دی ماه 1394 )

روشها و راهکار های ایجاد شادی و نشاط در مدرسه

  • آیه ” الا به ذکر الله تطمئن القلوب ” (آگاه باشید که با یاد خدا دلها آرامش می یابد) و آیات متععد دیگر توصیه می کنند که ادای فریضه ی نماز و عبادت باید به عنوان منظومه ای متین و راهگشا در فعالیت های پرورشی مورد احتمام قرار گیرد. نماز بالاترین ذکر هاست و اگر اقامه ی آن در مدارس ما بیش از این جدی و جزیی از فرآیند آموزشی و پرورشی شود ، اولین قدم در راه ایجاد آرامش و نشاط روحی در دانش اموزان برداشته شده است.
  • به اعتقاد روانشناسان ، رنگ ها در خلق شادی و انبساط روحی معجزه می کنند. با کمال تاسف رنگ آمیزی مدارس جنبه ی سلیقه ای پیدا کرده است و در این زمینه توصیه ها و اصول روانشناسی ، رنگها فدای نظرات و علاقه های شخصی کارکنان مدرسه می شود . رنگ های آرامش بخشی چون سفید و آبی آسمانی و طوسی در ایجاد فضای آرام بسیار موثرند و مسئولان ادارات آموزش و پرورش باید در این راستا نظارت بیشتری اعمال کنند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 132



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.