no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 16, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

گزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 22 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی معاونین اجرایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی معاونین اجرایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونین اجرایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

ارائه مستندات پیرامون ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب دبيران آموزشگاه به شركت در شوراي دبيران

فعالیت هایی که با توجه به هدف شورای دبیران در جلسات باید مطرح شود :

1- آشنایی با روش های تدریس دبيران

2- معرفی کتاب ها ، مجلات و نشریه های جدید

3- سخنرانی صاحبنظران و مقامات علمی و اداری آموزش و پرورش

4- نمایش فیلم های آموزشی و تربیتی

5- رسیدگی به مسائل و موضوعات بر حسب شرایط و نیازهای خاص آموزشگاه و به نظر می رسد .

6- آشنایی با آخرین دستور العمل ها و بخشنامه های ارسالی اداره متبوع .

7- تصمیم گیری در موارد خاصی که طبق ائین نامه اجرائی به عهده شورا است .

8- مطالب یا مصوبه هایی که در جلسات «انجمن اولیاء و مربیان» و «شورای دانش آموزی» ارائه و اتخاذ شده و لازم است جهت بررسی توسط نماینده شورا یا اعضای انجمن به اطلاع دبیران رسانده و تصمیمات مشترک اتخاذ گردد .

9- بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان و برنامه ریزی برای رفع آن .

10- تعیین میزان و چگونگی تکالیف درسی دانش آموزان در اوقات فراغت .

دلایل اهمیت و فواید و ضرورت شورای دبيران در مدارس:

1) مدرسه رده ی عملیاتی برای تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش و تجلیگاه فرهنگ و گرایش ها و خواسته های متععد است. و دراین میان دبير با عناصر پیچیده روحی و روانی دانش آموزان سر و کار دارد. در این شرایط تحقق مطلوب اهداف نیازمند مشورت در رده عملیات و استفاده از تجارب و اطلاعات دبيران است و همچنین مدیریت برای اداره، برنامه ریزی، تصمیم گیری و ارزشیابی و گرفتن باز خورد واحد آموزشی به شورای دبيران نیاز دارد.

2) شورای دبيران نقش به سزایی در بهبود، بهسازی، احساس تحلق، ایجاد علاقه مندی کسب مهارت نیروهای انسانی دارد. شورای آموزشی محل خوبی برای شناخت مشکلات ارائه راه حل ایجاد روحیه تعاون و همکاری و دهها فایده دیگر است. در واقع مغز و قلب هر سازمان آموزشی شورای آن سازمان است.

3) ارزش و اعتبار دبيران در درجه ی اول تلاشی از مبنای اسلامی، علمی و فلسفی آن است بر اساس پژوهش های انجام شده ی هر چه تصمیمات با فکر و مشارکت افراد بیشتری گرفته شود ، از استحکام و درستی بالاتری برخوردار است مسائلی که به نظر و رای همگان گذاشته می شود از خطای کمتری برخوردار است و به نسبت دخالت آرا زیادتر، و همه جانبه تر خواهد بود.

الف- از دیدگاه اسلام نیز مشارکت و شورا اساس کار و سیاست مدیریت آموزشی است اسلام هیچ مدیریتی را در بی نیاز از مشورت نمی داند با آنکه رسول گرامی اسلام ( عقل کار ) خوانده می شود دستور یافت با مومنان به مشورت بپردازد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونین اجرایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 161



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.