no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مشاوران با موضوع تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مشاوران با موضوع تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان
zip
ژانویه 23, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مشاوران با موضوع تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان


گزارش تخصصی مشاوران تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت

گزارش تخصصی مشاوران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 56 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مشاوران به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

ابزار آموزشي مهارتهاي زندگي

محتواي آموزشي در پژوهش حاضر برگرفته از «راهنماي آموزش برنامه مهارتهاي زندگي» مي باشد. اين برنامه آموزشي شامل ده فصل است كه در هر فصل به يكي از مهارتهاي زندگي و تمرينات عملي مربوط به آن پرداخته است . بنابراين موضوع جلسات آموزشي و تمرينات عملي آن با استفاده از اين برنامه آموزشي در 8 جلسه تنظيم گرديد. به اين ترتيب كه در هر جلسه آموزشي ابتدا پيرامون هر موضوع آموزشي مباحثي مطرح مي شد و بعد موضوع به صورت گروهي مورد بحث و بررسي قرار مي گرفت و در پايان هر جلسه تمريناتي ارائه مي شد تا بدين وسيله همه آزمودنيها مباحث آموزشي را خارج از موقعيت آموزشي به صورت تجربي تمرين كنند. موضوعاتي كه ارائه گرديد شامل موارد ذيل مي باشد:

  1. آشنايي گروهي
    2. شناخت خود و تواناييهاي خود
    3. آشنيي با ارزشهاي شخصي، خانوادگي و اجتماعي
    4.آشنايي با نحوه برقراري ارتباط با ديگران
    5.آشنايي با تعيين هدف
    6.آشنايي با تصميم گيري
    7. آشنايي با مفهوم خشونت و روشهاي مهار آن
    8. آشنايي با سلامت جسماني
    نكته مهم اينكه فعاليت تجربي گروهي در هر يك از جلسات، مبناي اين آموزش مي باشد.
    پايايي و اعتبار آزمونها
    هر دو پرسشنامه سلامت عمومي «گلدبرگ» (GHQ) و پرسشنامه منبع كنترل لونسون در تحقيقاتي گوناگون مورد آزمون قرار گرفتند و پايايي و اعتبار آنها به اثبات رسيده است. اكنون به برخي از تحقيقات در تاييد پايايي و اعتبار آزمونها اشاره مي شود.
    درجلسه شورای آموزشی مدرسه کلیه دبیران که بااین کلاس درس داشتندو همچنین معاون مدرسه از تغییر رفتار دانش آموزان اظهار رضایت کرده بودند و نیز طی تماسی که اولیای دانش آموزان با دفترمدرسه داشتند، از تغییر رفتار فرزندان خود اظهار رضایت وتشکر می کردند و گنجانیدن چنین برنامه هایی را از مدرسه خواستار شدند.شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مشاوران را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 193



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.