no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

دیباچه پیرامون قضیه به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

درک مشکل پیرامون قضیه  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

بررسی بیشتر در رابطه با به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

ارائه مستندات پیرامون به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

پیش بینی نتایج در مورد به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

راهکارها پیرامون قضیه به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

رفرنس و منبع مورد استفاده به اجرا درآوردن سبک مدیریت مشارکتی مدیران و نقش آن درخلاقیت کارکنان

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

پس از بررسي نظر همكاران محترم و مطالعه ي چند در اين مورد اطلاعات حاصل از اين فرايند مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت در این مرحله سعی شد از روش شش پرسش استفاده شود كه خلاصه يافته هاي تجزيه وتحليل به شرح زير است .

چرا به برقراری ارتباط نیاز داریم ؟در هر جامعه ای برای پیشبرد اهداف و دستیابی به انها لازم است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم در مدرسه هم که یک جامعه کوچک است داشتن تعامل با همکاران باعث بهبود و کیفیت بخشی مسائل آموزشی و پرورشی خواهد شد .

چگونه ارتباط موثر را شناسایی کنیم ؟ همان طور که در بخش های قبلی گفته شد ارتباط یک فرایند پیچیده ای است اهدافی که در یک ارتباط مشخص می شود و میزان دست یابی به این هدفها می تواند ملاک خوبی برای تشخیص اثرگذاری یک ارتباط باشد .

چه کسی ارتباط موثرتری دارد ؟ارتباط یک فرایند دوطرفه است شخصی که دنبال هدف خاصی از یک ارتباط می گردد می تواند نقش پررنگ تری داشته باشد ولی در این پژوهش چون ارتباط میان همکاران مدرسه می باشد لازم است که هر دوطرف رابطه موثری با هم داشته باشند.

چه عاملی باعث تعامل بهتری می شود؟داشتن روابط صمیمانه ،نگرش های مثبت،حفظ حرمت ها و حریم های شخصی،و…عوامل ارزشمندی هستند که در برقراری ارتباط موثر تاثیر دارند .

چه موقع متوجه می شویم که ارتباط مفید و سازنده برقرار کرده  ایم ؟مواقعی که تعامل در یک فضای کاملا دوستانه و به دور از هر گونه  برداشت های نادرست و همچنین مشخص بودن اهداف ارتباط ، باشد میتوان گفت که تعامل خوبی داریم .

کجا ارتباط و تعامل برقرار می کنیم ؟در هر زمان و مکانی  ایجاد یک ارتباط امکان پذیر است . در پژوهش حاضر تعامل در فضای مدرسه و در زمان تحصیل مورد نظر است .

راه حل های پیشنهادی:

مدير آموزشگاه براي ايجاد رابطه اي اثر بخش با همكاران و دانش آموزان ضمن تحصيل دانش و كسب مهارت هاي مربوط به ايجاد روابط گروهي و ميان فردي بايد به چند وجه توجه كافي نمايد و بر پايه آنها نسبت به ايجاد ارتباط اقدام كند  از جمله توجه به عواملي نيز گشودگي عاطفي و فكري ، برد باري و شكيبايي در برخورد با آرا ها و تفكرات ديگران  گوش دادن فعال و موثر  به منظور دريافت نقطه نظرهاي طرف مقابل ،به كار گيري رفتار حمايت گرانه و ايجاد جوّ مبتني وبر صداقت و صميميت ، نشان دادن همدلي و همدردي و داشتن نگرش مثبت به افراد و اعتقادات آنها و طرز بر خورد بي طرفانه . منصفانه ، روشهايي است كه مي تواند غناي جو تفاهم و اعتماد و افزايش اثر بخشي ارطباتاط مديران بار افراد و اعضاي سازمان به صورتي مؤثر كمك كند . بنابراين آنچه باعث تقويت ارتباط فردي و مديريتي خواهد شد عبارت است از :

1-كسب هر چه بيشتر دانسته ها ، اطلاعات و مهارت هاي مربوط به ايجاد روابط انساني اثر بخش

2-مدير بايد بيشتر گوش شنوا داشته باشد تا زبان گويا . به طوري كه ظرافت هاي لازم در زمينه صميمانه گوش كردن  را كسب نمايد .

3-تلاش در جهت درك دلايل صريح و ضمني رفتار ديگران در بر خورد با آنها

4-علاوه بر دريافت محتوا ي اصلي پيام ها ، بايد سعي نمايد كه نكات عاطفي و احساسي و ضمني پيام ها را نيز  دريافت نمايد .

5-مدير بايد از نقش اساسي خودش در مدرسه و تأثير آن بر رفتار و عمل كرد ديگران آگاه باشد .

6-مدير بايد سعي نمايد با اختيارات خود در جهت تحقق هدفهاي مدرسه استفاده نمايد .

7- از الگو هاي مناسب ارتباطي در موقعيت هاي مقتضي استفاده نمايد

8-مدير بايد از ارتباطات غير كلامي براي بهبود ارتباطات كلامي در موقعيت هاي مناسب استفاده نمايد .

9- مدير بايد موانع ارتباطات مناسب  را بشناسد و براي رفع يا تقليل موانع اقدام كند .

10- مدير بايد تلاش نمايد كه با كاركنان ارتباطي دو جانبه مبتني بر روابط انساني ايجاد نمايد .

11- مدير در محيط آموزشي بايد زمينه هاي شور و تبادل نظر را براي دانش آموزان  و كاركنان ايجاد نمايد

12- مدير بايد از به وجود آمدن محيط خشك و سرد در سازمانهای آموزشی جلوگيري نمايد  تا با آرامش خاطر به انجام كار و وظيفه و رسالتي كه به عهده دارند مشغول شوند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 167



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.