no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

دیباچه پیرامون قضیه افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

ارائه مستندات پیرامون افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

پیش بینی نتایج در مورد افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

راهکارها پیرامون قضیه افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش رغبت دانش آموزان به مدرسه با بازیهای محلی

گرد آوری شواهد دو:

پس از انجام راه حل های انتخابی شاخص کیفی موفقیت طرح عبارتند از: فعالیت فردی و گروهی هنگام ، علاقه دانش آموزان به آمدن به مدرسه و فعالیت کلاسی و فوق برنامه   داشتن برنامه در منزل ، به حداقل رسیدن غیبت ها منظم و مرتب در مدرسه و منزل و … و شاخص کمّی موفقیت طرح که شامل انجام آزمونهای منظم و مستمر از کلیه دروس بسیار چشمگیر بود و محقق را متعجّب ساخت.

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

چندین بار به طور تصادفی از دانش آموزان ارزشیابی بعمل آوردم و وقتی تعداد شرکت کنندگان علاقه مند به فعالیت های مدرسه ای و با نشاط را بررسی میکرد مشاهده میکرد که تعداد شان روز به روز افزایش می یابد بطوری که بعد از اجرای روش های متنوع و جذاب این تعداد به صد در صد رسیده بود که اولیای  محترم و سایر همکاران چندین بار درباره این موضوع  تقدیر و تشکر کردند.و  با نوشتن نامه یا بصورت شفاهی احساس رضایت خود را اعلام می کردند و تشکر و قدر دانی می کردند.

 باز ساخت یا بهسازی عمل

1-        این گزارش تخصصی باعث شد که اطلاعاتم را در مورد روانشناسی دانش آموزان و مراحل رشد تربیتی آنها بالا ببرم

2-        ابتدا برای بالا بردن آگاهی دانش آموزان در مورد آثار و اهمیت مدرسه پویا و شاد و الگو از روش تحقیق استفاده می کردم که بعد متوجه شدم که این روش به علت یکنواخت بودن برای بچه ها جالب نیست در نتیجه تصمیم گرفتم برای این کار از روش های جذاب و متنوع و ابتکاری استفاده کنم

مدرسه الگو مدرسه اي است كه با تمام محدوديت ها در منابع وبا تمام موانع موجود تأثيرات عميق تربيتي و آموزشي بردانش آموزان ايجاد مي كند .

  • نمونه اي مختصر از ويژگي هاي مدارس الگو از نظر فضا و امكانات ،نيروي انساني،برنامه هاي مدرسه و دانش آموزان

-1 در حد توان از رنگ هاي شاد و جذاب براي رنگ آميزي در و ديوار مدرسه استفاده مي شود.

-2 مدير مدرسه با جذب همكاريهاي مالي از منابع مختلف مردمي ضمن رعايت قوانين جاري و همچنين اعتبارات اختصاصي نسبت به ايجاد محيط فيزيكي مناسب ، ايجاد تغييرات و تهيه ملز ومات ضروري تلاش مي كند

استفاده از راهكارهاي ارائه شده در طرح مدارس با نشاط و شيوه نامه مربوط در اين رابطه مفيد خواهد بود.

-3 به شرايط بهداشتي و ايمني مدرسه اهميت لازم داده مي شود.

-4 عوامل اداري و آموزشي مدرسه در بهبود فعاليتها هماهنگ بوده با تعامل لازم تمامي فعاليتها را ساماندهي مي كنند.

-5 شوراي مدرسه در اين مدارس فعال و پويا بوده مدير مدرسه نهايت استفاده را از ظرفيت آن خواهد برد.

-6 شوراي معلمان در اين مدارس با هدف حسن جريان آموزشي ، پرورشي و اداري مدرسه به صورت جدي فعال است.

7 – روشهاي نوين وفعال تدريس از فعاليتهاي محوري معلمان بوده و به شيوه هاي نوين ارزشيابي اهميت لازم داده مي شود.

-8 در مدارس الگو به دانش آموز به عنوان مهمترين موضوع اهميت داده شده و مشاركت دانش آموزان در فعاليتهاي مختلف با استفاده از ابزار گوناگون جلب مي گردد.

-9 به ترغيب و تشويق دانش آموزان اهميت داده مي شود.

-10 آموزش خانواده به طور مستمر اجرا مي شود .

-11 از حداقل امكانات حداكثر بهره برداري را بعمل مي آورند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 154



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.