no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی : تغییر رفتار دانش آموز در مقابل روش های نوین تدریس



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی : تغییر رفتار دانش آموز در مقابل روش های نوین تدریس
zip
مارس 15, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی : تغییر رفتار دانش آموز در مقابل روش های نوین تدریس


گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تغییر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

دیباچه پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

درک مشکل پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بررسی بیشتر در رابطه با تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

ارائه مستندات پیرامون تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پیش بینی نتایج در مورد تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

راهکارها پیرامون قضیه تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

رفرنس و منبع مورد استفاده تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

پنجره ی آزاد کلاس

مهمترين شرط آموزگار خوب از لحاظ بهداشت رواني اين است كه با كمال صميميت به عمق مشكلات كودكان پي ببرد(شاملو، 1385،ص179). و اين فضاي صميمي بعد از ارائه ی پاداش و دمي با نسيم نفس بزرگان خود به خود در کلاس برقرار مي شد. بدين علت از فرصت استفاده نموده در پايان هر ماه بر روی تخته جمله ی زير را مي نوشتم. «هر آنچه دل تنگ تان مي خواهد، بگوييد و بنويسيد.» که در جريان اين طرح بچه ها خيلي راحت حرف دلشان را خالي مي کردند. و به لطف خدا باعث شد با اقدام به موقع از فرار مجدد يکي از دانش آموزان از خانه جلوگيری بعمل آيد.

آموزش روش تحقيق: در اين مرحله به دانش آموزان روش تحقيق(دلاور،1388)، راه های اطلاع رسانی و گزارش نويسي يک مقاله تحقيقی آموزش داده مي شد.

تعيين تکليف و ارائه ی تکاليف واقع گرا(آقازاده،1388، ص 223) : با توجه به مهارت ها و علايق دانش آموزان از يک طرف و از طرف ديگر با توجه به اينکه دانش آموزان کلاس اينجانب روستايي و در يک منطقه ی کوهستاني زندگي مي کردند تکاليفي واقع گرا ارائه مي شد. مانند نمونه تکليف زير:

از آنها خواستم نقش انسان در حفظ محيط زيست و منابع طبيعي از جمله آب را با نوشتن يک داستان واقعي، علمي و تخيلي توصيف کرده و گزارش کار خود را در قالب يک نقاشي يا پوستر به اطلاع ساير دانش آموزان برسانند. و از دانش آموزان علاقمند به بازيگری مي خواستم موضوع فوق را به صورت نمايشي با حضور 6 تا 8 نفر آماده نموده و در حياط مدرسه اجرا کنند. ساير تکاليف در اين زمينه همراه با تکاليفي که قرار بود داوطلبانه بعد از هر جلسه ی تدريس يکي را به دلخواه انجام دهند، در آمده است. در قسمت ذيل تکاليف داوطلبانه بدون شرح آمده اند.

 

  • فکر کردن درباره ترانه، تصاوير، شعار و عنوان مناسب برای هر جلسه از تدريس، هر صفحه و پاراگراف. اين تکليف بعنوان راهبردی برای اعتلای خود- گردانی در يادگيری(کديور، 1386، ص 229) و تقويت يادگيری مستقل به عهده دانش آموزان گذاشته شد.
  • ارائه هر گونه طرح ابتکاری(راهبردی جهت ارزش قائل شدن به خلاقيت و عواطف دانش آموزان).
  • طراحی 10 سئوال تشريحی : دانش آموزان موظف شدند برای هر جلسه ی بعدی از قسمت تدريس شده به ترتيب شماره ی صفحه و پارگراف 10 سئوال مهم تشريحي شامل دو قسمت نيم نمره ای و از هر صفحه حداکثر 2 سئوال همراه با پاسخ طرح نمايند.
  • استفاده از کارنما يا کارپوشه(آقازاده،1388و سيف، 1386) : در هر جلسه سعي مي شد با روشي که شرح آن گذشت به حد تسلط 90 از 100 رسيده و در پايان هر ماه با حذف نمرات کمتر از ميانگين، مجموعه ای از بهترين نمودارهای رشد، پيشرفت تحصيلي و عملکردهای هر دانش آموز در کارنمای درس انگلیسی جمع آوری شود.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 222



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.