no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی : رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی : رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم
zip
آوریل 4, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی : رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم


گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم داستان در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 11  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

دیباچه پیرامون قضیه  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

درک مشکل پیرامون قضیه   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

بررسی بیشتر در رابطه با  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

ارائه مستندات پیرامون  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

پیش بینی نتایج در مورد  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

راهکارها پیرامون قضیه  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

رفرنس و منبع مورد استفاده  رفع اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش به روش غیر مستقیم

طرح مساله:

آیا می شود به روش غیر مستقیم داستان اختلال رفتار دانش آموز با پدر و مادرش را برطرف کرد؟

آیا با طرح مسایل دینی می توان تاثیر مورد انتظار را در رفتار دانش آموز با پدر و مادرش مشاهده نمود؟

روش کار و گزارش تجربه :

یکی از دانش آموزان بنده دچار اختلال رفتار با پدر و مادرش بود. با توجه به مراجعه مداوم پدر و مادرش به مدرسه به دلیل تندخویی های زیاد و رفتار نامناسب و افت تحصیلی بر آن شدم تا با ایجاد رابطه ای دوستانه با او علت این مشکل را پیدا کنم. برای همین در زنگ های تفریح که گوشه ای از حیاط می نشست یا بی هدف قدم می زد، صدایش می کردم و به بهانه ای کنار خودم مشغولش می کردم. کم کم طوری شد که چهره گرفته اش باز شد و فرصت مناسب

برای ایجاد ارتباط پدید آمد. یک روز به بهانه نوشتن لیست دانش آموزان برتر در اتاق خوب دختر نمونه ما چرا تو خودش رفته و « : پرورشی لحظه ارتباط ایجاد شد. به او گفتم بله « : گفتم .» نه خانوم کی گفته من مثل قبلم « : گفت ؟» دیگه مثل قبل شاد نیست شما مثل همیشه برای من یه دختر مودب و صبور و مهربون هستی اما از این که می بینم تو فکری، حس می کنم چیزی باعث ناراحتیت شده و همین مسئله تاثیر بدی هر زمان « : سرش رو پایین انداخت و سکوت کرد. بهش گفتم .» روی درسات هم گذاشته خواستی بیا با هم حرف بزنیم؛ گاهی صحبت کردن با کسی که امین باشه، می تونه باعث بعد تنهاش گذاشتم و .» آرامش بشه، پس هر زمان منو امین دونستی منتظرت هستم رفتم. او هم لیست ها رو تکمیل کرد و برام آورد. منم در حضور مدیر از زحمتی که

اما ما دانش آموز « : کشیده بود تشکر کردم و مدیر هم از همکاریش تشکر کرد و گفت او یک نگاهی به ما انداخت و با اجازه خارج شد. بعد از !» خانوم خودمون رو می خواهیم هر « : سه روز زمانی که تو راهرو با بچه ها صحبت می کردم، یواشکی در گوشم گفت همه .» زمان وقت داشتید میخوام بیام باهاتون حرف بزنم. فقط کسی متوجه نشه دانش آموزان سر کلاس رفتند و من به دفتر مدرسه آمدم و از معلم او خواستم اگر در برنامه درسی امروز تدریس نداره، مدتی اجازه بدهد تا او برای کمک به من از کلاس بیرون بیاید. معلم هم قبول کرد. بعد از این که حدود یک ربع از حضور معلم سر کلاس گذشت از همکارم خواستم تا یکی از دانش آموزان رو برای کمک به اتاقم بفرستد. ایشان خب حالا « : گفتم .» خانوم تشکر « : هم او را فرستاد. او ذوق زده پیشم آمد و گفت خانوم « : بغض کرد و با ناراحتی گفت .» منتظرم بشنوم تو دل کوچیکت چی پنهان کردی هر چی تو دلت هست و تو فکرت، « : گفتم .» … خیلی داغونم می دونم کارم اشتباهه اما زمانی پدرش وضع خوبی داشته در « : او گفت .» بگو من قول میدم که فقط گوش کنم حد گذراندن زندگی معمولی، اما شرکت به دلیل تعدیل نیرو کارگراش رو کم کرده و پدر او مدتیه بیکار شده و زندگی با سختی میگذره؛ هم پدر و هم مادرش تو مزرعه ها کار می کنند تا با حقوق روز مزد گذران زندگی کنند. در مورد سختی های زندگی و ناراحتی مداوم مادرش و چهره گرفته پدرش و این اواخر زانوهای مادرش که به دلیل کار زیاد دچار مشکل شده بود و مجموع این عوامل باعث شده بود تا رفتار او تغییر کنه و در منزل مدام در حالت جنگ و دعوا باشه. بعد از شنیدن حرف های او و ترکیدن بغض برو صورتت رو بشور « : دختری که در مرحله بلوغ هست، خیلی ناراحت شدم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

بازدیدها: 413



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.