no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان : تقویت مهارت سخن گفتن دانش آموز



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان : تقویت مهارت سخن گفتن دانش آموز
zip
فوریه 16, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان : تقویت مهارت سخن گفتن دانش آموز


گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستا

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم  در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت مهارت سخن گفتن در دانش آموزم

اجرای راه حل:

در اجرای راه حل بر طبق اولویت بندی راه حل اول یعنی:

((حمایت عاطفی و واگذاری مسئولیت های مناسب با توجه به میزان توان جسمی و ذهنی ریحانه  جهت تقویت اعتماد به نفس آن.))

را برگزیدیم و جهت اجرای به منوال زیر اقدام کردیم.

در اولین اقدام از اولیاء ریحانه  دعوت کردیم که به مدرسه آیند ولی تنهامادر ریحانه  به مدرسه آمد بعد ازاحوالپرسی های روزمره خواسته های خود را به ترتیب اولویت های زیربا اودر میان گذاشتم واز او خواستم که آنها را با خانواده در میان بگذارند وحتمأ به آن عمل کنند.

*مسولیت کارهای ریحانه  را به خود او واگذار کنند.

*در کارهای خانه از ریحانه  کمک بخواهند وبه او مسئولیت واگذار کنند.

*فرزند خود را با نام های آقای مهندس ، آقای دکترو… صدا بزنند.

*در جمع هایی که ریحانه  حضور دارد ازاو تعریف وتمجید کنید.

و نیزتصمیم گرفتم خودم در مدرسه کارهای زیر را برای بهبود ریحانه  آنجام دهم

*ریحانه  را به عنوان نماینده ی کلاس معرفی کنم.

*در زنگ ورزش ریحانه  را در بازی ها شرکت دهم و خودم عضو تیم او باشم.

*در زنگ های تفریح از او چشم بر ندارم وسعی کنم با او خلوت کنم وبا او هم صحبت شوم.

*بیشتر او را پای تخته بیاورم و از او سولات شفاهی بپرسم.

*کارهای خارج منزل وبه صورت گروهی (که ریحانه  عضو گروه باشد)به آنها بدهم مانند ساختن بالن.

*و در نهایت مسئولیت هایی در مدرسه به او بدهم که بیشتر با دانش آموزان هم کلام شود. مثلأ شهردار مدرسه

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)

پس از اجرای راه حل ارائه داده شده نوبت به جمع آوری اطلاعات میرسد و ما در این مرحله میخواهیم بدانیم که آیا نتایج خوبی را از این راه حل بدست آورده ایم یا راه حل جدیدی برای مشکل ریحانه  انتخاب کنیم.

معلم: بعد ازتغییر جای ریحانه  به نیمکت اول دیگر در ردیف های آخر او را مشاهده نکرده ام  در زنگ تفریح هنوز هم در گوشه ای می ایستد ولی بعضی وقت ها مشاهده می شود که کنار بچه ها ایستاده و به حرف های آنها گوش می دهد. در زنگ ورزش با بچه ها بازی می کند ولی هنوزم از توپ گریزان است و توپی که به او می سپارند فورأ به فرد دیگری می سپارد تا از مسئولیت آن فرار کند. در دروس شفاهی بهتر شده اما هنوزم اثرات استرس واضطراب در چهره ی او آشکاراست وکار خود را به عنوان نماینده ادامه می دهد و همه ی  دانش آموزان از او راضی هستند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 295



برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.