no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس :منظم و مفید کردن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکار



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس :منظم و مفید کردن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکار
zip
آوریل 5, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس :منظم و مفید کردن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکار


پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس

پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکارهایی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

دیباچه پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

درک مشکل پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

بررسی بیشتر در رابطه با منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

ارائه مستندات پیرامون منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

پیش بینی نتایج در مورد منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

راهکارها پیرامون قضیه منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

رفرنس و منبع مورد استفاده منظم و مفید نمودن شرکت در جلسات آموزگاران

فعالیت هایی که با توجه به هدف شورای دبیران در جلسات باید مطرح شود :

1- آشنایی با روش های تدریس آموزگاران

2- معرفی کتاب ها ، مجلات و نشریه های جدید

3- سخنرانی صاحبنظران و مقامات علمی و اداری آموزش و پرورش

4- نمایش فیلم های آموزشی و تربیتی

5- رسیدگی به مسائل و موضوعات بر حسب شرایط و نیازهای خاص آموزشگاه و به نظر می رسد .

6- آشنایی با آخرین دستور العمل ها و بخشنامه های ارسالی اداره متبوع .

7- تصمیم گیری در موارد خاصی که طبق ائین نامه اجرائی به عهده شورا است .

8- مطالب یا مصوبه هایی که در جلسات «انجمن اولیاء و مربیان» و «شورای دانش آموزی» ارائه و اتخاذ شده و لازم است جهت بررسی توسط نماینده شورا یا اعضای انجمن به اطلاع دبیران رسانده و تصمیمات مشترک اتخاذ گردد .

9- بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان و برنامه ریزی برای رفع آن .

10- تعیین میزان و چگونگی تکالیف درسی دانش آموزان در اوقات فراغت .

دلایل اهمیت و فواید و ضرورت شورای آموزگاران در مدارس:

1) مدرسه رده ی عملیاتی برای تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش و تجلیگاه فرهنگ و گرایش ها و خواسته های متععد است. و دراین میان آموزگار با عناصر پیچیده روحی و روانی دانش آموزان سر و کار دارد. در این شرایط تحقق مطلوب اهداف نیازمند مشورت در رده عملیات و استفاده از تجارب و اطلاعات آموزگاران است و همچنین مدیریت برای اداره، برنامه ریزی، تصمیم گیری و ارزشیابی و گرفتن باز خورد واحد آموزشی به شورای آموزگاران نیاز دارد.

2) شورای آموزگاران نقش به سزایی در بهبود، بهسازی، احساس تحلق، ایجاد علاقه مندی کسب مهارت نیروهای انسانی دارد. شورای آموزشی محل خوبی برای شناخت مشکلات ارائه راه حل ایجاد روحیه تعاون و همکاری و دهها فایده دیگر است. در واقع مغز و قلب هر سازمان آموزشی شورای آن سازمان است.

3) ارزش و اعتبار آموزگاران در درجه ی اول تلاشی از مبنای اسلامی، علمی و فلسفی آن است بر اساس پژوهش های انجام شده ی هر چه تصمیمات با فکر و مشارکت افراد بیشتری گرفته شود ، از استحکام و درستی بالاتری برخوردار است مسائلی که به نظر و رای همگان گذاشته می شود از خطای کمتری برخوردار است و به نسبت دخالت آرا زیادتر، و همه جانبه تر خواهد بود.

الف- از دیدگاه اسلام نیز مشارکت و شورا اساس کار و سیاست مدیریت آموزشی است اسلام هیچ مدیریتی را در بی نیاز از مشورت نمی داند با آنکه رسول گرامی اسلام ( عقل کار ) خوانده می شود دستور یافت با مومنان به مشورت بپردازد.

شاید اختصاص دادن سوره ای به عنوان شورا و تاکبد ر این که اصولا مشورت کردن از ویژگی های مومنان است ناشی از همین سیاست اسلامی است.

شما عزیزان می توانید پیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 754



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.