no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری در دانش آموزانم

نمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری در دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

دیباچه پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

درک مشکل پیرامون قضیه  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

بررسی بیشتر در رابطه با شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

ارائه مستندات پیرامون شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

پیش بینی نتایج در مورد شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

راهکارها پیرامون قضیه شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

رفرنس و منبع مورد استفاده شکوفا ساختن باور راستین تحقیق و نوآوری به عنوان الگوی رفتاری

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

1-        مصاحبه:

ابتدا درمورد اهمیت تحقیق و پژوهش و همچنین در مورد اینکه چرا بعضی ها دوست ندارند در فعالیت های پژوهشی  شرکت کنند؟ و اینکه آیا دوست دارند بیشتر از کتاب استفاده نمایند و یا با اینترنت راحتترند؟ به نظر شان چه کار هایی باید انجام شود تا همه دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی شرکت کنند؟ میزان همکاری اولیاء  با آن ها جهت انجام تفکر و پژوهش چگونه میباشد؟ سوالاتی از این قبیل از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه دادند که این پاسخ ها را به طور خلاصه یاد داشت کردم. وبا اساتید و مشاورین و همکاران محترم مصاحبه کرده و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم.

2-        برگزاری جلسه همکاران

جلسه ای با همکاران هم پایه برگزار کردیم و در مورد عدم علاقه ی بعضی از دانش آموزان به تحقیق و پژوهش با همکاران بحث و گفتگو کردیم آنها نیز متوجه این موضوع شده بودند و عقیده داشتند که تحقیق در این زمینه توسط یک نفر بدون همکاری دبیران هر کلاس نمی تواند در این امر مهم موفق شود و در پایان نتیجه گرفتیم که برای موفق شدن در این کار باید جلسه ای با اولیا ی دانش آموزان داشته باشیم و آگاهی های لازم را  در مورد چگونگی همکاری آنها با دانش آموزان و اهمیت تحقیق و پژوهش به آنها بدهیم.

3-        مطالعه

مطالعه ی کتابها، مجلات و تحقیقاتی که در این زمینه کار شده بود،که عنوان بعضی از آنها در منابع و مأخذ ذکر شده است نیز، راه حل هایی یافت شد.

4-        مشاهده

یکسری از اطلاعات را با مشاهده مکرری که در مورد طرز برخورد و رفتار دانش آموزان در بازدید از کلاس ها و کتابخانه داشتم به دست آوردم و از این طریق صحت نظر های ایشان در رابطه با پاسخ سوالات تأیید گردید.پس از بررسی اطلاعاتی که از طریق مصاحبه و مطالعه  و مشاهده و نظریه های همکاران سایر مدارس و معاونان و مشاوران امر به دست آمد اطلاعات حاصل از این فرایند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مواردی که باید در این زمینه تغییر و اصلاح یابد معین شد، خلاصه ی یافته های تجزیه وتحلیل به شرح زیر میباشد:

تجزیه و تحلیل داده ها

  • عدم فرهنگ سازی صحیح در زمینه تحقیق و پژوهش وتشکیل در بین دانش آموزان
  • عدم توجیه والدین برای تشویق و ترغیب دانش آموزان پژوهشگر
  • کمبود امکانات علمی و مالی برای دانش آموزان ارائه دهنده طرح
  • فقدان زمینه برای بروز خلاقیت های دانش آموزان و رشد وتوسعه بنیه علمی و پژوهشی آنان
  • کمبود یکسری ابزار آلات مورد نیاز آزمایشگاه ها و فقدان بعضی از کتاب های مرجع در كتابخانه برای انجام پژوهش های دانش آموزی
  • عدم امکان برقراری ارتباط پژوهشگران دانش آموز با سایر نهادها و موسسات علمی و پژوهشی وآموزشی
  • وقفه افتادن در تشكیل انجمن های علمی و پژوهشی دانش آموزی در مدرسه
  • عدم ارائه تجربه‌های مفید دبیران برای استفاده كلیه دانش آموزان
  • فراهم نبودن زمینه‌ ارتقای دانش‌ پژوهشی دبیران
  • عدم برگزاری مسابقات علمی – پژوهشی
  • فراهم نبودن زمینه های مشاركت دانش آموزان پژوهشگر در پژوهش های ملی و منطقه ای
  • جلب نظر دبیران به اهمیت تحقیق و پژوهش در فرآیند یاددهی یادگیری

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 230



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.