no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

دیباچه پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

درک مشکل پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بررسی بیشتر در رابطه با ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

ارائه مستندات پیرامون ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

پیش بینی نتایج در مورد ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

راهکارها پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

رفرنس و منبع مورد استفاده ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

مصاحبه با تک تک دانش آموزان کلاس

پس از مشخص کردن مساله و کلاس با تک تک دانش آموزان صحبت کرده و از برنامه مطالعه روزانه آنها مطلّع شدم، چیزی که در این مورد کاملاً مشهود بود و تقریباً بین اکثریت آنان مشترک بود این بود که اغلب حدود 3 تا چهار ساعت عصرها میخوابیدند. برنامه ثابت و مشخصی برای مطالعه نداشتند و اکثراً هنگامی شروع به مطالعه می کردند که افراد خانواده در منزل بودند و تلویزیون هم روشن بود

 مصاحبه یا خانواده ها

با تماس با اولیاء این دانش آموزان و پرس و جو در خصوص میزان مطالعه و ساعت مطالعه، آنان نیز تایید کردند که فرزندانشان اغلب ساعات عصر را می خوابند و هیچ کدام ساعت مشخصی برای مطالعه ندارند و روش درستی را هم برای مطالعه بکار نمی برند و اغلب در جمع افراد خانواده شروع به مطالعه می کنند و در مقابل اعتراض والدین به اینکه چرا در جمع خانواده و سروصدای تلویزیون درس می خوانند، ادعا می کنند که با صدای تلویزیون بهتر می توانند درس بخوانند و بیشتر یاد می گیرند

با توجه به موارد عنوان شده سعی کردم به چرایی عدم یادگیری و تبیین منطقی آن و علت اصلی بپردازم که بر اساس الگوی شش پرسش بصورت منظم اشاره شده است:

  1. چرایی؟

دوره ابتدایی دوره بسیارحساسی است و سبب افزایش استرس بر دانش آموزان شده و عدم یادگیری فراوانی بدنبال دارد که این مسئله مرا وا داشت تا در این زمینه و برای کاهش این افت دست به اقداماتی بزنم.

  1. چگونه؟

نداشتن یک برنامه ریزی درست، شیوه صحیح برای مطالعه، ، عدم آشنایی با کتب جدید و تواناییهایی که فرد دارد، در کاهش اثرگذاری نوع مطالعه اثر گذار است.

  1. چه کسی؟

در مورد عدم یادگیری نقش دانش آموز، خانواده و مدرسه هر سه مهم است و نباید هیچکدام را نادیده گرفت. اگر دانش آموز هدف روشنی از مدرسه و تحصیل نداشته باشد ویا به اجبار والدین به مدرسه برود و یا دارای والدین کم سواد باشد و والدین از وضعیت تحصیلی فرزند خود بی خبر باشند ویا شرایط مناسب در منزل برای مطالعه فراهم نباشد و از سوی دیگر، مشکلاتی مثل عدم ارتباط بین محتوای آموزشی با نیازهای آینده دانش آموزان، روش تدریس نامناسب، آشنا نبودن معلمان با روشهای نوین تدریس، شرایط نامناسب فیزیکی و محیطی کلاس و مدرسه و سروصداهای مزاحم در محیط ….. همگی می توانند در عدم یادگیری دانش آموزان موثر باشند.

  1. چه موقع؟ با شروع سال تحصیلی و گذشت در ماه از آغاز مهر، اعتراضات آموزگاران شروع شد، که بدنبال آن به بررسی ضعف شدید اغلب دانش آموزان ، مشاهده شد
  2. چه چیزی؟

افزایش روز افزون ارجاعات دانش آموزان به دفتر از سوی آموزگاران به دلیل عدم آمادگی در پاسخگویی به دروس مختلف، مراجعات والدین و صحبت در خصوص عدم مطالعه دانش آموزان در منزل و وضعیت درسی آنان که هر روز بدتر و  ضعیف تر می شدند، سبب شد که دست به کار شوم .

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 153



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.