no-img
گزارش تخصصی تجربیات معلمان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی



برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه

گزارش تخصصی تجربیات معلمان
اقدام پژوهی درس پژوهی طرح جابر برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح کرامت برنامه تدبیر روایت پژوهی طراحی آموزشی معماری تدریس نوین نمونه سوال درسی و عملکردی طرح توجیهی طرح درس ابتداییپروژه مهرسوالات ضمن خدمتگزارش تخصصی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 27, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات و تجارب ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تجربیات و تجارب ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تجربیات و تجارب ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

دیباچه پیرامون قضیه افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

ارائه مستندات پیرامون افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

پیش بینی نتایج در مورد افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

راهکارها پیرامون قضیه افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان به کمک مدیریت تماشای تلویزیون

گرد آوری شواهد یک

در اين گزارش تخصصی از روش توصيفي استفاده خواهد شد. هدف من از اين پژوهش بيان چه هست و چه خواهد بود و به منظور توصيف عيني و تحليل شرايط موجود و  ترسيم دقيق خصوصيات و صفات يك موقعيت با يك موضوع است به عبارتي ديگر در اين گزارش تخصصی  سعي دارم تا آنچه هست را بدون هيچگونه دخالت يا استنتاج ذهني گذارش دهم و نتايج عيني از موقعيت بگيرم.

در اين پژوهش از روش نمونه گيري تصادفي استفاده شده است كه پس از كنكاش و جستجو دربارة تأثير تماشاي تلويزيون بر كيفيت تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه اول عصمت بعد از بررسی روی 30 دانش آموز  ، نتايج حاصله به كل دانش آموزان که تعداد آنها 178 نفر است. تعميم داده شده است.

در اغلب موارد تماس مستقيم با آزمودنيها كه اساس جمع آوري اطلاعات از طريق مصاحبه است و گاهی نیز براي دستيابي به حقايق مربوط به گذشته، حال و يا پيش بيني وقايع و شرايط آينده از پرسشنامه استفاده شده است. در مقايسه با مصاحبه پرسشنامه در اغلب شرايط عملي تر و آسانتر است و به محقق امكان مي دهد تا نمونه هاي بزرگتر را مطالعه و بررسي كند از ديگر محاسن آن يكنواخت بودن آموزشي است كه براي تكميل كردن پرسشنامه به آزمودنيها داده مي شود همچنين يكساني تقريبي شرايط آنان در موقع تكميل كردن پرسشنامه است.در اين تحقيق جهت جمع آوري اطلاعات از طريق پرسشنامه كه مشتمل بر سؤالات بازپاسخ و بسته پاسخ مي باشد استفاده شد. از طريق اين پرسشنامه اطلاعات مورد نظر با توجه به فرضيه هاي مطرح شده كسب شد.

 

تجزیه و تحلیل داده ها

در تجزيه و تحليل اطلاعات جمع آوري شده با استفاده از شاخصهاي آماري توصيفي خلاصه و طبقه بندي شده است و داده هاي جمع آوري شده را با تهيه و تنظيم جدول توزيع فراواني و درصد خلاصه گرديده است.

به طور کلی ، نتیجه ی حاصل از از اثرات تلویزیون بر مهارت مطالعه وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان به شرح زیراست :

1- تماشای بیش از حد تلویزیون، ، موجب تضعیف مهارت های خواندن می شود .

2- چناچه برنامه های تلویزیونی تمام اوقات روز دانش آموز را پر کند ، ممکن است انگیزه ی او را برای کشف مجهولات تضعیف کند واندیشه وتفکر منفعلانه و غیره خلاقی را در او به وجود آورد.

3- تماشای تلویزیون به مدت ده تا پانزده ساعت در هفته بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز ان اثرات مثبت دارد ، اما تماشای بیش از این حد دارای اثرات منفی است .

4- اثرات تلویزیون بر افراد دارای بهره ی هوش بالا در مقایسه با افراد دارای بهره ی هوش پایین یا متوسط ، منفی تر است.

5- افرادی که در سنین پایین وبه طور زود رس مهارت خواندن پیدا می کنند ، در بزرگسالی کمتر تلویزیون تماشا می کنند.

6- تلویزیون عمدتاً دیده می شود ، در حالی که کتاب فهمیده می شود.

7- بررسی رفتار دانش آموز ان در مقابل تلویزیون نشان داده است که معمولاً تماشای بیش از اندازه ی برنامه های تلویزیونی به وسیله ی دانش آموز ان ، علامت  نا کامی یا روابط نامناسب انسانی است.

8- در سال های اول مدرسه ، دانش آموز ان باهوش تراز تلویزیون بیشتر استفاده می کنند ودر نتیجه از مطالب موجود در برنامه ها بهره ی زیادتری می برند ، در حالی که پس از دوازده وسیزده سالگی ،تلویزیون بیشتر مورد استفاده ی دانش آموز ان کم هوش تر و حتی کند ذهن قرار می گیرد و دانش آموز ان باهوش تر به مطالب چاپی چون کتاب ، روزنامه ، مجلّه و… روی  می آورند.

9- تلویزیون می تواند برای تشویق افراد جامعه به ویژه دانش آموز ان ونوجوانان به مطالعه ی کتاب وکتابخوانی استفاده کرد.

10- تلویزیون وقت آزادی را که می توان با استفاده از آن کتاب خواند ، کاهش داده است .

11- پدران ومادران می توانند با آگاهی از فیلم ها وبرنامه هایی که تلویزیون نمایش می دهد،  در صورتی که آثار اولیه ی آن به صورت کتاب موجود باشد ، فرزندان خود را تشویق به خواندن اثر کند نمایش تلویزیون را محرک و انگیزه مطالعه سازد.

یافته های تحقیق

تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزار تعلیم و تربیت است و سنین نوجوانی حساس‌ترین سن تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.به این ترتیب برنامه‌های تلویزیون چه خوب و چه بد در روح و روان دانش آموز  تاثیر می‌گذارد، والدین نباید دانش آموز  را آزاد بگذارند تا همه برنامه‌های تلویزیون را تماشا کند و همه وقت خود را صرف دیدن برنامه‌های تلویزیون یا بازی‌های رایانه‌ای کند.

آیا شما هم در مورد زمانی که دانش آموز ان برای تماشای برنامه‌های تلویزیون یا بازی‌های رایانه‌ای صرف می‌کنند نگران هستید؟

اگر چه بعضی از برنامه‌هایی که از تلویزیون پخش می‌کنند مفید و آموزنده است، اما برخی از برنامه‌ها برای دانش آموز  غیر مفید است و نیازی نیست که دانش آموز  آن برنامه‌ها را ببیند.

آیا می‌دانید تماشای بیش از حد برنامه‌های تلویزیون و بازی‌های رایانه‌ای چه تاثیراتی روی دانش آموز  می‌گذارد؟

اضافه‌وزن

دانش آموز انی که بیش از دو ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند یا مشغول بازی با رایانه می‌شوند، بتدریج دچار اضافه‌وزن شده و در نتیجه چاق می‌شوند.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

بازدیدها: 185



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.